۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۶۰۱۸۰
امام جمعه بهشهر:

تقویت تولید داخل، راه مقابله با تحریم های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر گفت: استفاده از تولیدات داخلی، راه مقابله با تحریم های دشمن است و باید با افزایش کیفیت در این راستا گام برداریم.
امام جمعه بهشهر

حجت الاسلام سیدعربعلی جباری، امام جمعه بهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر استفاده از تولیدات داخلی را راه مقابله با تحریم های دشمن دانست و گفت: نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی در گرو استفاده از تولیدات داخلی است و باید توانمندی های داخلی خود را افزایش دهیم.

 

وی بر ضرورت استفاده از تولیدات داخلی که حاصل تلاش کارگران ایرانی است تأکید کرد و اظهار داشت: امروز دشمن با همه توان در جنگ نابرابر اقتصادی و جنگ نرم وارد میدان شده است که مهم ترین راه مقابله با دشمن در این جنگ، اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری است که یکی از ضروریات اقتصاد مقاومتی استفاده از تولیدات داخلی با کیفیت بالا است.

 

امام جمعه بهشهر یادآور شد: مقام معظم رهبری در جمع کارگران فرمودند: "راه حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیوریوک نیست بلکه باید از توان داخلی بهره گرفت و اکنون ما نیز باید با تقویت تولیدات داخلی در جهت مقابله با دشمن بسیج شویم.

 

حجت الاسلام جباری همچنین گفت: ایجاد زمینه های پیشرفت در گرو زمینه سازی فرهنگ تولید داخلی است و باید فرهنگ سازی استفاده از کالاها و تولیدات داخلی به جای تولیدات خارجی در جامعه نهادینه شود و مردم به سمت استفاده از کالای داخلی سوق پیدا کنند.

 

وی با بیان این که باید استفاده از تولیدات داخلی کشور در زمینه های مختلف افتخار یک خانواده ایرانی باشد، خاطر نشان کرد: تولیدات کنندگان نیز باید با افزایش کیفیت تولیدات داخلی تلاش همه جانبه را در جذب خریداران در استفاده از تولیدات داخلی انجام دهند تا از این راه هر خانواده ایرانی به سهم خود در تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری داشته باشد.

 

امام جمعه بهشهر اظهار داشت: شاید در برخی از دوران مردم ما از تولیدات داخلی با کیفیت پایین استفاده می کردند اما اکنون تلاش تولید کنندگان باید معطوف به افزایش کیفیت سطح تولیدات باشد چرا که با افزایش سطح کیفیت گرایش مردم به سمت استفاده از تولیدات داخلی بیشتر شده و سپس فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی ایجاد می شود./1317/ت302/ب1

ارسال نظرات