۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۶۰۱۸۳

فعالیت بنیاد فرهنگی امامت در نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ بنیاد فرهنگی امامت با توجه به استقبال مردم و سؤال های مختلف در زمینه های اعتقادی، در نمایشگاه کتاب تهران فعالیت دارد.
نمايشگاه کتاب تهران
سید محمد جواد جلالی قائم مقام شعبه تهران بنیاد فرهنگی امامت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از حضور این بنیاد در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: با توجه به حضور قشرهای مختلف مردم در نمایشگاه تهران این بنیاد تلاش می کند با حضور در بین مردم مشکلات دینی و اجتماعی آن ها را رفع کند.
 
وی در ادامه با بیان فعالیت های بنیاد فرهنگی امامت خاطر نشان کرد: این بنیاد در حوزه های نظری درباره امامت و پاسخ‌گویی به شبهاتی که نسبت به اعتقادات تشیع وجود دارد فعالیت می کند.
 
حجت الاسلام جلالی به برگزاری دوره های آموزشی در مرکز تخصصی بنیاد امامت اشاره کرد و ابراز داشت: بنیاد امامت در حوزه نیروهای انسانی در بخش آموزش فعالیت دارد و با پذیرش دانشجو در مرکز تخصصی امامت تلاش می کند گروه هایی را برای حضور در جامعه آموزش دهد.
 
وی به استقبال قابل توجه جوانان برای حضور در دوره های مبانی بنیاد امامت اشاره کرد و یادآور شد: تا کنون در مرکز تخصصی بنیاد فرهنگی امامت، بیش از 8 دانشگاه و 15 حوزه علمیه دانشجو حضور دارند.
 
حجت الاسلام جلالی حضور بنیاد فرهنگی امامت در نمایشگاه را فعالیت در حوزه فرهنگی بیان کرد و اظهار داشت: در نمایشگاه کتاب غرفه بنیاد فرهنگی امامت با فعالیت در بخش های پاسخ به شبهات، فضای مجازی، سبک خانواده و دیگر مباحث فرهنگی آماده پاسخ گویی به علاقه مندان است.
 
قائم مقام بنیاد فرهنگی امامت حضور این گروه ها را به دلیل نیاز فراوان مردم برای آشنایی با مسائل فرهنگی دانست و گفت: با توجه به سؤالات زیادی که در زمینه های فرهنگی و دینی وجود دارد، حضور گروه های پاسخ گویی دینی از نیاز های مردم است و استقبال زیادی از گروه می شود./1322/ت302/ی
ارسال نظرات