۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۶۰۳۳۲
با شرکت بیش از 600 داوطلب؛

آزمون ورودی مدرسه عالی نواب در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ آزمون ورودی مدرسه علمیه عالی نواب با شرکت بیش از 600 داوطلب، جمعه 25 اردیبهشت برگزار می شود.
مدرسه عالي نواب مشهد

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط‌ عمومی مدرسه علمیه عالی نواب، آزمون پذیرش این مدرسه برای سال تحصیلی آینده، جمعه 25 اردیبهشت ماه از ساعت 8 تا 11 صبح در محل این مدرسه برگزار می‌شود.

 

بنابر این گزارش، این آزمون با حضور بیش از 600 طلبه سطح یک حوزه علمیه که برای ورود به مدرسه علمیه عالی نواب ثبت نام کرده‌اند برگزار شده و برخی از علمای مشهد از فرآیند آزمون بازدید می‌کنند.

 

همچنین داوطلبان می‌تواننداز ظهر روز 23 اردیبهشت، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود به پایگاه اینترنتی مدرسه به نشانی h-navvab.ir مراجعه و کپی کارت خود را دریافت کنند؛ به همراه داشتن این کارت و یک کارت شناسایی در جلسه آزمون الزامی است.

 

این گزارش حاکیست فرآیند تصحیح این آزمون از ساعتی بعد از برگزاری آن آغاز شده و نتایج نهایی و اسامی پذیرفته‌شدگان تا پنجم خرداد از طریق سایت مدرسه علمیه عالی نواب و ارسال پیامک به پذیرفته‌شدگان اعلام می‌شود.

 

پذیرفته‌شدگان همچنین باید در زمان‌هایی که اعلام خواهد شد، برای مصاحبه علمی به مدرسه علمیه عالی نواب مراجعه کنند که پس از قبولی در مصاحبه پذیرش خواهند شد.

 

گفتنی است، اطلاع‌رسانی ثبت نام مدرسه علمیه عالی نواب افزون بر پیامک، پوستر، بنر، سایت‌ها و روزنامه‌ها، در جلسات پرسش و پاسخ توسط نمایندگانی در مدارس علمیه سطح شهر مشهد و همچنین برخی مدارس استان خراسان صورت گرفته بود./930/د101/ب5

 

 

ارسال نظرات