۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۶۰۳۳۳

برگزاری دوره‌های آشنایی با تفسیر قرآن در مدرسه امیرالمومنین خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد گفت: طلاب این مدرسه علمیه در دوره تحصیل افزون بر دوره‌های مختلف آموزشی با روش تفسیر قرآن نیز آشنا می‌شوند.
 تفسير قرآن

حجت الاسلام محمد صدری، مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به این که این مدرسه علمیه مرکز تخصصی تبلغ است، بیان داشت: در این حوزه دوره های آموزشی گوناگونی ویژه طلاب برگزار می شود.

 

وی افزود: دوره های آموزشی سخنرانی، فن بیان، مخاطب شناسی، روان شناسی کودک و نوجوان در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام صدری با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه طلاب عنوان داشت: در این کارگاه ها طلاب با روش های گوناگون ارائه و تحقیق آشنا می شوند.

 

وی تصریح کرد: طلاب مطالبی را که در کلاس های عملی و تئوری فرا می گیرند، با حضور در کارگاه ها باید ارائه دهند.

 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد در ادامه یادآور شد: برگزاری دوره های آموزشی مدیریت فرهنگی، مدیریت مسجد و مدیریت اجتماعی نیز از دیگر دوره های آموزشی در این مرکز است.

 

وی با اشاره به این که طلاب مدرسه علمیه امیرالمؤمنین در سطح دو مشغول تحصیل هستند، افزود: در طول تحصیل، طلاب با روش تفسیر قرآن آشنا می شوند.

 

حجت الاسلام صدری تصریح کرد: طلاب مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد در زمینه تفسیر قرآن، معارف قرآنی، علوم قرآنی، بررسی وحی به صورت کلامی و عقلی در ادیان گوناگون مسلط می شوند.

 

وی با اشاره به فعالیت طلاب در عرصه های گوناگون خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان مدرسه علمیه امیرالمؤنین خرم آباد افرادی موفق در جامعه هستند./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات