۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۶۰۳۸۹
در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران؛

رساله توضیح‌المسائل آیت‌الله جوادی آملی عرضه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول غرفه نشر فرهنگی اسرا با اشاره به ارائه آثار جدید حضرت آیت‌الله جوادی آملی همچون کتاب رساله الولایه، رجال تفسیری و بر بال اعتکاف در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از عرضه رساله توضیح‌المسائل این مفسر برجسته قرآن کریم در این نمایشگاه خبر داد.
آيت الله جوادي آملي
مهدی حسینی تبار مسؤول غرفه نشر فرهنگی إسرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از حضور غرفه فرهنگی إسرا در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: مرکز نشر آثار إسرا امسال هم مثل سال های گذشته با حضور در نمایشگاه کتاب اقدام به ارائه آثار حضرت آیت الله جوادی آملی کرد.
 
وی با اشاره به ارائه آثاری جدید از حضرت آیت الله جوادی آملی در این نمایشگاه یادآور شد: در غرفه إسرا در نمایشگاه امسال از آثار جدید آیت الله جوادی آملی استفاده شده است و از این آثار می توان از کتاب رساله الولایه، رجال تفسیری و بر بال اعتکاف نام برد.
 
حسینی تبار در ادامه پر فروش ترین کتاب ارائه شده در غرفه را مفاتیح الحیات نام برد و ابراز داشت: کتاب مفاتیح الحیات همچنان پر فروش ترین کتاب این غرفه است و به زودی رساله حضرت آیت الله جوادی آملی به آثار اضافه می شود.
 
مسؤول غرفه نشر فرهنگی إسرا ضمن تشکر از مسؤولان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، خواستار افزایش امکانات نمایشگاه شد و خاطر نشان کرد: با توجه به تلاش هایی در بهتر برگزار شدن نمایشگاه انجام شد اما هنوز مشکلاتی وجود دارد و بحث اطلاع رسانی از این مشکلات است.
 
وی افزود: از نکات قابل توجه نشر إسرا ارائه محصولات به صورت نشر دیجیتال است.
 
گفتنی است، علاقه‌مندان می توانند برای بازدید از غرفه نشر إسرا به شبستان مصلای امام خمینی(ره)، راهروی هفت، غرفه سیزده مراجعه کنند./1322/ت302/ی
ارسال نظرات