۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۲۶۰۷۰۳
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

نباید با واردات بی‌رویه اقتصاد داخلی را با چالش مواجه کنیم

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: واردات کالاهایی که امکان تولید آنها در کشور وجود دارد بزرگ‌ترین فساد اقتصادی است و باید با کسانی که با گرفتن پورسانت و هدیه حاضر به واردات اینگونه اقلام و تضعیف تولیدات داخلی می‌شوند مقابله کرد.
سردار سرتيپ بسيجي "محمد رضا نقدي" رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور آيين توديع و معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزي با حضور رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور آيين توديع و معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزي با حضور رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور آيين توديع و معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزي با حضور رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سردار سرتیپ بسیجی "محمد رضا نقدی" رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ظهر امروز چهارشنبه 23اردیبهشت در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در کانون امام علی(ع) شهر اراک اظهار داشت: امروز دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر مسیری که قصد ضربه زدن به ارزشهای انقلاب را دارند و سپاهیان و بسیجیان در مقابل آنها صف آرایی کرده و توطئه های آنها را خنثی می کنند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به حضور موفق سپاه و بسیج در زمینه های مختلف و در حفاظت از نظام و ارزشهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: برای مقابله با توطئه های اقتصادی دشمنان، سپاه و بسیج با دست خالی طی مدت 2 سال 100 هزار شغل در سراسر کشور ایجاد کرده است.

 

نقدی بیان کرد: باید با همبستگی و اتحاد مشکلات حوزه صنعت در کشور حل گردد و همچنین نباید با واردات بی‌رویه، بحران‌های اقتصادی کشورهای دیگر را رفع کرده و اقتصاد داخلی را با چالش مواجه کنیم.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین به صنعت ریلی استان مرکزی و ضربه‌ای که واردات به این بخش صنعت استان وارد می کند اشاره و اظهار کرد: واردات کالاهایی که امکان تولید آنها در کشور وجود دارد بزرگ‌ترین فساد اقتصادی است و باید با کسانی که با گرفتن پورسانت و هدیه حاضر به واردات اینگونه اقلام و تضعیف تولیدات داخلی می‌شوند مقابله کرد.

 

ربیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: عرصه اقتصادی نیاز به حرکت و حمایت دارد و در این راستا بسیج  باید وارد میدان شده و خواسته‌‏های ملت و مقام‌معظم رهبری را مطالبه کند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: نباید کسی انتظار داشته باشد با مذاکرات هستهای تحولی در اقتصاد شکل گیرد و همه باید با همکاری و تلاش در مقابل واردات بیهوده ایستادگی کنند.

 

ربیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح داشت: استان مرکزی در دوره های مختلف تاریخ خاستگاه دانشمندان و فرهیختگانی بوده که در همه بخش های اجتماعی، سیاسی، نظامی و فرهنگی کشور تاثیر گذار بوده اند.

 

نقدی با بیان اینکه استان مرکزی با برخورداری از حدود سه هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور محسوب می شود تاکید کرد: مسؤولان استان مرکزی باید تلاش کنند تا با بکارگیری همه ظرفیت های صنعتی در این استان، گامی اساسی در راستای اشتغالزایی برداشته و همچنین تولید ناخالص ملی را ارتقاء دهند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موفقیت‌های سپاه و بسیج در تمامی عرصه‌ها گفت: با توجه به اقتدار و عزتی که این شجره طیبه نصیب کشور ساخته دشمنان خبیث اسلام، حقیقت و نورانیت، بیشترین تلاش را برای تضعیف و نابودی این نهاد مقدس به کار بسته‌اند اما همیشه توطئههای دشمنان نظام اسلامی با مقابله سپاه و بسیج همراه بوده و مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شده است.

 

نقدی در ادامه اظهار داشت: دشمنان قصد دارند این نهاد مردمی را که از بطن مردم شکل گرفته با هر ترفندی از چشم بیندازند اما باید آگاه باشند خدایی که پیامبر بنی‌اسرائیل را قدرت بخشید و امام‌خمینی(ره) را به این عظمت رساند این قدرت را نیز دارد که این مجموعه نورانی را حفظ کند. /842/پ202/ج

 

ارسال نظرات