۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۲۶۰۷۱۹
مدیر حوزه علمیه محمود آباد:

آل سعود با اجرای حکم شیخ نمر، حکم نابودی خود را نیز صادر می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد با اشاره به صدور مجدد حکم اعدام برای آیت الله شیخ نمر اظهار داشت: آل سعود با اجرای حکم اعدام شیخ نمر، حکم اعدام خود را نیز صادر می کند.
شيخ نمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام رضا عباس زاده گنجی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد امروز در جمع طلاب و اساتید این حوزه با اشاره به وقایع تلخ و ناگوار یمن گفت: آل سعود در برابر مردم یمن روش آل یهود را در پیش گرفته و این بر ضرر آنان است.

 

وی با بیان این که سخنان محکم و قاطع رهبر انقلاب اسلامی پاسخی دندان‌شکن به هنجاررشکنی سعودی ها است، افزود: سرنوشت آل سعود و آل یهود در هم آمیخت شده است.

 

مدیر حوزه علمیه محمودآباد ادامه داد: آمریکا و استکبار قصد تجزیه کشورهای اسلامی را دارند و مجری این نقشه شوم آمریکا، صیهونیست ها، آل‌سعود و برخی کشورهای مزدور منطقه هستند.

 

حجت الاسلام گنجی با اشاره به صدور مجدد حکم اعدام برای آیت الله شیخ نمر اظهار داشت: آل سعود با اجرای حکم اعدام شیخ نمر، حکم اعدام خود را نیز صادر می کند.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد با اشاره به حکم اعدام آیت الله نمر، این اقدام رژیم آل سعود را حرکتی ضد انسانی و جنایت کارانه دانست و افزود: آل سعود در صورت ارتکاب چنین جنایتی به حتم نابود خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: رژیم غاصب آل سعود امروز در همه منطقه با بن بست روبرو شده و با این گونه رفتارها بیشتر در باتلاق سیاست های اشتباه خود غرق می شود.

 

وی وهابیت را همچون بهائیت، انحراف در اسلام دانست و با بیان این که وهابیت نیز مانند بهائیت ساخته دست انگلستان است، خاطرنشان کرد: آل سعود از ابتدای برپایی رژیم وهابی خود، آلود به خون بود، و امروز نیز در حمله به یمن شاهد ماهیت این رژیم هستیم.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد در ادامه با بیان این که آل سعود پیش از این هم در داخل حجاز و یا در حمله به شهرهای عراق خونریزی و کشتار به راه انداخت، ادامه داد: برهمگان واضح و روشن است که این رژیم به آخر عمر خود نزدیک می شود.

 

وی در پایان با محکومیت جنایات آل سعود در یمن گفت: رژیم آل سعود امروز در یمن نیز با هدف قراردادن مردم و نابودی زیر ساختار ها؛ تجاوز گری رژیم صهیونیستی به لبنان را تکرار می کند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات