۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۶۰۹۲۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

بعثت پیامبر راه سعادت و تعالی جامعه بشری را همواره کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با گرامی داشت فرارسیدن مبعث پیامبر گرامی اسلام، گفت: بعثت پیامبر گرامی اسلام راه سعادت و تعالی جامعه بشری را همواره کرد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت فرارسیدن مبعث پیامبر گرامی اسلام، گفت: بعثت پیامبر گرامی اسلام راه سعادت و تعالی جامعه بشری را همواره کرد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که حضرت محمد(ص) از مقام ارزنده و والایی برخوردار است، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا سیره نورانی این پیامبر گرانقدر را در برنامه های زندگی خود اجرایی کنیم.

 

وی با تاکید بر این که این شخصیت والا بهترین مخلوقات عالم است، افزود: اهتمام ما باید در مسیر ترویج سیره نبوی بوده تا بتوانیم شخصیت و جایگاه ارزشمند پیامبر گرامی اسلام را به همگان معرفی کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که تبیین سیره نبوی امری والا و ارزنده است، تصریح کرد: دشمنان از هر حربه ای برای مقابله با تعالیم والای دینی بهره گیری می کنند که باید در راستای مقابله با آن گام برداشته شود.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: عزت، عظمت و کرامت انسانی در سایه بهره گیری از آموزه های اسلام ناب محمدی محقق می شود که باید در راستای بهره گیری از آن کوشا باشیم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که دشمنان دین مبین اسلام از گسترش تعالیم والای اسلام ناب محمدی در هراس هستند، گفت: آن ها در این راستا از هر کوششی برای مقابله با ترویج معارف و تعالیم دینی استفاده می کنند.

 

وی با تاکید بر این که آن چه امروز مشاهده می شود رشد و گسترش دین مبین اسلام در سراسر جهان است، بیان داشت: علی رغم کارشکنی هایی که صورت می گیرد شاهد گسترش اسلام ناب محمدی هستیم که باید در مسیر ترویج سیره نبوی تلاش کنیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی، خاطرنشان کرد: محبت ارزنده و گرانقدری نسبت به پیامبر گرامی اسلام در میان همگان وجود داشته و تلاش های دشمنان نمی تواند از جایگاه حضرت محمد(ص) بکاهد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران، افزود: مسلمانان رسالت و تکلیف اساسی در راستای دفاع از آموزه های ارزشمند و گرانقدر دین مبین اسلام بر عهده دارند که باید در این راستا گام برداشته و فریب نقشه های شوم دشمنان را نخورند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات