۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۶۰۹۷۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

اعدام شیخ نمر پایان عمر رژیم آل سعود خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که آل سعود جرأت اعدام شیخ نمر را ندارد، گفت: آل سعود باید بداند که اگر شیخ نمر را اعدام کند در حقیقت حکم اعدام خود را امضاء کرده است و به زودی از نقشه جهانی محو می شود.
استاد حوزه علميه قائمشهر

حجت الاسلام رجب حیدری استاد حوزه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر با ضمن محکوم کردن حکم اعدام شخ نمر رهبر شیعیان عربستان و با بیان این که شیخ نمر چند سالی است که مبارزه خود علیه رژیم آل سعود را شروع کرده است، تصریح کرد: حرکت انقلابی شیخ نمر بر مبنای حرکت حسینی  برای احقاق حقوق حقه ملت و علی الخصوص شیعیان عربستان از رژیم ظالم آل سعود است.

 

وی با بیان این که مبارزه شیخ نمر یادآور مبارزه امام خمینی(ره) با رژیم شاه است، ادامه داد: این شخصیت به عنوان رهبر شیعیان در شرق عربستان حرکت خود را در غالب اصلاح جامعه از ظلم و فساد با الگوگیری از مکتب و نهضت سیدالشهدا آغاز کرده است.
 
استاد حوزه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که حرکت خودجوش شیخ نمر در منابر و مجالس عرصه را بر آل سعود تنگ کرده بود، بیان داشت: سخنرانی های این رهبر انقلابی آغازگر موجی عظیم در مناطق قطیف، احصی، امامیه که مهد تجمع شیعیان است، شده بود.
 
وی دستگیری شیخ نمر و صدور حکم اعدام از سوی آل سعود را عملی وحشیانه دانست و اظهار داشت: آل سعود برای مهار نهضت خودجوش شیعیان در عربستان راهی جز دستگیری شیخ نمر با بدترین وضع و صدور حکم اعدام نداشت.
 
حجت الاسلام حیدری تفکر انقلابی را پویا و بدون توقف دانست و خاطرنشان کرد: سعودی ها خیال می کنند که اگر مردان بزرگی چون شیخ نمر را به شهادت برسانند این امت و جریان فکری عقب نشینی خواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه قائمشهر افزود: دشمنان اسلام و سعودی ها بدانند این شهادت بود که در طول قرن ها باعث آبیاری و تنومندی و پایداری دین اسلام گشت.
 
وی با تاکید بر این که آل سعود جرأت اعدام شیخ نمر را ندارد، ادامه داد: آل سعود باید بداند که اگر شیخ نمر را اعدام کند در حقیقت حکم اعدام خود را امضاء کرده است و به زودی از نقشه جهانی محو می شود.
 
حجت الاسلام حیدری با بیان این که آل سعود تحریف کننده اسلام ناب است و باید منتظر تبعات اعدام باشد، بیان داشت: شهادت شیخ نمر و جوانان انقلابی سیل خروشانی خواهد بود که ریشه آل سعود را از بین می برد و اسلام ناب را بار دیگر در سرزمین حجاز بعد از حکومت پیامبر(ص) بار دیگر حاکمیت بخشید./950/ت302/ب1
 

ارسال نظرات