۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۶۱۱۲۶
مدرسه علمیه فاطمه معصومه مشهد برگزار می کند؛

فراخوان مقاله و همایش مصادیق همدلی و همزبانی دولت و ملت

خبرگزاری رسا ـ واحد پژوهش مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) مشهد، فراخوان مقاله «مصادیق همدلی و همزبانی، دولت و ملت» را به منظور توجه هر چه بیشتر به شعارهای رهبر معظم انقلاب برگزار می کند.
فراخوان مقاله و همايش مصاديق همدلي و همزباني، دولت و ملت

خانم زمانیان، معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اعلام خبر برگزاری فراخوان مقاله و همایش مصادیق همدلی و همزبانی، دولت و ملت، به هدف برگزاری این فراخوان اشاره کرد و افزود: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، به نام  «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامیده شده است، واحد پژوهش مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) مشهد، در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، این فراخوان مقاله را برگزار می‌کند.

 

وی با اشاره به این که نامگذاری سال‌ها، از سوی رهبر معظم انقلاب، از اهمیت بسزایی برخوردار است و راه آینده را برای ما هموار می کند، تصریح کرد: نامگذاری سال ها یک هدفگذاری ویژه برای برداشتن گامی رو به جلوست که نباید با این شعار تنها به صورت شعاری برخورد کرد.

 

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد افزود: آیت الله خامنه ای، طی سال‌های گذشته توجه ویژه ای به نامگذاری سال ها داشتند و با نگاهی دقیق به این نامگذاری ها می توان متوجه شد که نامگذاری هر یک از سال ها بی ارتباط با سال گذشته نیست و در این جهت رهبر معظم انقلاب مسیری را برای رسیده به مقصد نهایی ترسیم کرده اند.

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه معصومه (س) مشهد با اشاره به این که همدلی و همزبانی دولت و ملت، زمینه رفع هر چه سریع تر مشکلات را فراهم می کند، افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی امسال فرموند: «دولت، کارگزار ملّت است؛ و ملّت، کارفرمای دولت است. هرچه بین ملّت و دولت صمیمیّت بیشتر و همکاری بیشتر و همدلی بیشتری باشد، کارها بهتر پیش خواهد رفت. باید به یکدیگر اعتماد کنند.».

 

این استاد حوزه علمیه مشهد به محورهای این فراخوان اشاره و ابراز کرد: سیاست داخلی، آموزش و پرورش، ازدواج جوانان، روابط عمومی، اقتصاد، فرهنگ، حل ناهنجاری های اجتماعی و بدحجابی محورهای این فراخوان هستند و پژوهشگران می توانند هر موضوعی که در راستای این محورها است، ارائه بدهند.

 

زمانیان به شرایط ارسال آثار اشاره کرد و گفت: تعداد صفحات مقالات حداقل10 و حداکثر15 باشد و با فونت Bnazanin تایپ شده باشد.

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه معصومه مشهد با اشاره به این که بیستم خردادماه آخرین مهلت ارسال آثار است، ادامه داد: عموم علاقه‌مندان می توانند در این فراخوان شرکت کنند. در همایشی نیز از برگزیده گان تقدیر و تجلیل خواهد شد.

 

وی یادآور شد: پژوهشگران علاقه‌مند، مقالات خود را به آدرس واحد پژوهش مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) مشهد به نشانیs_masoome91@yahoo.com  ارسال کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36620130 تماس بگیرند./1309/ت302/ح

ارسال نظرات