۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۲۶۱۴۶۲
نماینده ولی فقیه در کردستان:

استفاده صحیح از وسایل ارتباطی موجب رشد و پیشرفت کشور می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان این که استفاده صحیح و درست از وسایل ارتباطی، نقش مهمی در زندگی افراد را ایفا می کند، گفت: استفاده از این وسایل می تواند به رشد و پیشرفت جامعه کمک کند.
نماينده ولي فقيه در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان، ظهر امروز در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت مخابرات استان، اظهار داشت: استفاده صحیح و درست از وسایل ارتباطی جایگاهی پسندیده دارد و نقش مهمی در زندگی افراد را ایفا می کند.


حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی، گفت: استفاده های ناسالم از وسایل ارتباطی ممکن است آسیب های بسیاری به زندگی انسان وارد کند، از این رو باید به شکل صحیح تقویت شود.


وی در ادامه افزود: تقویت ارتباط بین انسان ها به شکل صحیح سبب به وجود آمدن استعدادهای مختلفی خواهد شد و پیشرفت های علمی که از این استعدادها حاصل می شود، می تواند به رشد و پیشرفت جامعه کمک کند.


نماینده ولی فقیه در کردستان بیان داشت: متأسفانه در غرب استفاده درستی از ارتباطات نمی شود و این عاملی است که می تواند در روح و جسم انسان تأثیرات نامطلوبی بگذارد و سبب تباهی انسان شود.


این مسؤول با توجه به استفاده بیش از حد از وسایل ارتباط جمعی، خاطرنشان شد: در هر زمینه خصوصا در بحث وسایل ارتباطی باید اعتدال را حفظ کنیم چرا که استفاده بیش از حد از وسایل ارتباطی ممکن است آفت هایی در جامعه ایجاد کند.


حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی گفت: در حال حاضر استفاده از وسایل ارتباطی روز به روز در حال افزایش است، از این رو باید در استفاده صحیح از آن، آموزش های لازم و فرهنگ سازی مناسب انجام شود، که جامعه دچار آسیب های کمتری شود.


وی در پایان، بیان داشت: مخابرات باید بسترهایی برای تولید و سود بیشتر در جامعه ایجاد کند و با استفاده از کالاها و ظرفیت های داخلی، از وابستگی ایران به کشورهای دیگر  را تا حد زیادی بکاهد./967/پ203/ح

ارسال نظرات