۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۶۱۶۰۸

شعار حج تمتع ۹۴ اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ «حج؛معنویت، بصیرت و همدلی اسلامی»به عنوان شعار حج تمتع ۹۴ انتخاب شد.
شعار حج تمتع ۹۴ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری رسا، با تصویب شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، «حج؛معنویت، بصیرت و همدلی اسلامی» به عنوان شعار حج تمتع سال ۱۳۹۴ انتخاب شد.

 

جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، صبح امروز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت وسرپرست حجاج ایرانی و با حضور سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت و معاونین بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برگزار شد.

 

در این جلسه با تصویب شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، «حج؛معنویت، بصیرت و همدلی اسلامی» به عنوان شعار حج تمتع سال ۱۳۹۴ انتخاب شد.

 

براساس این گزارش، شعار حج هر سال با توجه به شرایط و اولویت‌های جهان اسلام انتخاب می‌شود.

 

این گزارش حاکی است، همایش‌های فرهنگی و اجرایی حج نیز با بهره گیری از رهنمودهای امام امت و مقام معظم رهبری و گرایش شعار هر سال تنظیم می‌شود.

 

گفتنی است، سال گذشته با تصویب شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، «حج؛ معنویت، خود باوری و اتحاد اسلامی» به عنوان شعار حج تمتع سال ۱۳۹۳ اعلام شده بود.

 

شایان ذکر است، اعزام زایران حج ۹۴، از شهریور ماه آغاز می‌شود و ۶۱ هزار و ۵۰۰ زایر ایرانی و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی به حج تمتع اعزام می‌شوند./917/د101/ی

ارسال نظرات