۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۶۱۷۵۰
سرپرست حوزه علمیه خواهران استان ایلام:

طلاب نقش مهمی در ترویج آموزه های دینی و فرهنگی دارند

خبرگزاری رسا ـ سرپرست حوزه علمیه خواهران استان ایلام گفت: طلاب و روحانیان نقش مهمی در ترویج آموزه‌های دینی و فرهنگی جامعه دارند.
سرپرست حوزه علميه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام سید نواب حسنی، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان ایلام، صبح امروز در نخستین جلسه کارگروه تبلیغ مدارس علمیه خواهران استان، عنوان داشت: طلاب و روحانیان نقش مهمی در ترویج آموزه‌های دینی و فرهنگی جامعه دارند.


حجت الاسلام حسنی با توجه به اینکه تبلیغ، یکی از وظایف طلاب است، اظهار داشت: آموزش، تربیت و تعلیم طلاب نقش بسیار مهمی دارد و با تأسیس حوزه ها، طلاب در زمینه های مختلف دینی و اسلامی آموزش می ببینند.


وی با توجه به اینکه طلاب پس از آموزش و رشدی که پیدا کردند، وظایف خاصی برعهده دارند، تصریح کرد: طلاب با در نظر گرفتن ساده زیستی و جدیت در تحقق اهداف و ترویج فرهنگ اسلام باید تمام تلاش خود را برای انتشار آموزه‌های دینی و فرهنگی، در جامعه داشته باشند.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام خاطرنشان کرد: یکی از ضرورت های مهم در جامعه، تربیت اسلامی است از این رو طلاب و روحانیان باید ارتباط خوب و صمیمانه ای با مخاطبان برقرار کنند تا بتوانند مطالب را به خوبی انتقال دهند و سبب گرایش و جذب قشر جوان به سمت مباحث دینی و اخلاقی شوند.


این مسؤول با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن علیه کشورمان، بیان داشت: دشمن در زمینه فرهنگی به ویژه در بحث حجاب زنان ایرانی با تمام امکانات و تجهیزات در حال فعالیت است، بدون ترید ما به مبلغان و طلاب توانایی در زمینه ترویج و تبلیغ اصول و مبانی فرهنگ اسلامی احتیاج داریم تا بتوانیم در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام، ایستادگی کنیم.


حجت الاسلام حسنی در پایان، گفت: مبلغان دینی باید بتوانند در ترویج فرهنگ اسلام تأثیر گذار بوده و ارتباط مناسب و تعامل بهتری با دیگران برقرار کنند./857/د102/ب4

ارسال نظرات