۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۲۶۱۹۲۴
امام جمعه محمودآباد:

آل سعود حامی اصلی گروه های تروریستی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به حکم اعدام شیخ نمر، گفت: موضوع حکم اعدام شیخ نمر که واقعا جسارت این عربستانی های ‏وهابی بسیار بالا گرفته و از طرفی هم سکوت مرگبار سازمان های بین المللی و این کار چه انجام شود یا نشود جسارتی بر علیه ‏آزادی خواهی است و جز نابودی آل سعود چیز دیگری نخواهد بود.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به این که مردم مظلوم یمن تحت جنایات و کشتارها قرار دارند، بیان داشت: آل سعود با حملات گسترده خود مرتکب جنایات بسیاری بر علیه مردم مظلوم و ستمدیده یمن شده است.


وی با بیان این که امروز جهان اسلام در یک برهه حساس و سرنوشت ساز قرار دارد، گفت: در ‏بحرین مسلمانان و آزادگان را به سیاه چال ها می اندازند و در عربستان کلام عاشقان اهل بیت(ع) را از ‏حلقومی که بیرون آید خفه می کنند.‏


امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: این روزها جهان اسلام و تشیع در غم کشتار وحشیانه کودکان و زنان یمن از سوی رژیم منحوس عربستان می سوزد.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: به جای این که این رژیم کودک کش بیاید و به نام اسلام با سران استکبار جهانی مقابله کند با آنان هم پیمان شده و بر سر مسلمانان یمن آتش می ریزد.


وی با بیان این که حاکمان بی تجربه آل سعود به اسم خادم الحرمین هستند، ادامه داد: در واقع آل سعود به اسلام و جامعه بشری خیانت می کند که در حال انجام چنین جنایاتی است.


حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: حوزه های علمیه و طلاب منادیان جامعه هستند و در دورانی که جهان اسلام از وجود ظالمان رنج می برد و مردمان جهان در خواب غفلت به سر می برند این طلاب هستند که به عنوان هادیان جامعه جهان خفته را بیدار می کنند.


امام جمعه محمودآباد، خاطرنشان کرد: اوضاع جهان اسلام و خاورمیانه هم چنان بالاترین دغدغه های انسان های آزاد و به عنوان سر خط همه اخبار دنیا است.


وی با بیان این که آل سعود در کشور یمن مانع کمک های مجامع دنیا می شود، گفت: بی شرمی مقامات عربستانی بسیار بالا گرفته است که دست به چنین اقداماتی می زنند ولی نخواهند توانست به اهداف خود برسند.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به حکم اعدام شیخ نمر، گفت: موضوع حکم اعدام شیخ نمر باقرنمر که واقعا جسارت این عربستانی های ‏وهابی بسیار بالا گرفته و از طرفی هم سکوت مرگبار سازمان های بین المللی و حتی کشورهای به اصطلاح ‏مسلمان، دولت وهابی عربستان را تشویق کرده که این کار چه انجام شود یا نشود جسارتی بر علیه ‏آزادی خواهی است و جز نابودی آل سعود چیز دیگری نخواهد بود./950/ت302/ب1

ارسال نظرات