۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۲۶۲۳۷۴

تشریح فعالیت‌های هفته گذشته مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شریفیان مهر گفت: مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان هفته گذشته برای تقویت همایش پیاده روی حرم تا حرم، برنامه صعود به قله اردهال را لغو کرد.
حجت الاسلام علي شريفيان مهر

حجت الاسلام علی شریفیان مهر، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: ششمین برنامه مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان با موضوع اردوی گلگشت و طبیعت گردی آبشار بیشه استان لرستان در روز جمعه 25 اردیبهشت برگزار شد.

 

وی در تشریح این اردو اظهار داشت: پنج نفر از طلاب حوزه علمیه قم به سرپرستی حجت الاسلام شریفیان مهر، در روز جمعه 25 اردیبهشت به اردوی گلگشت و طبیعت گردی آبشار بیشه که در استان لرستان واقع شده، عازم شدند و در روز شنبه 26 اردیبهشت به قم بازگشتند.

 

حجت الاسلام شریفیان مهر با اشاره به ویژگی جغرافیایی آبشار بیشه ابراز کرد: طول مسیر قم تا آبشار بیشه حدود 370 کیلومتر بوده و این آبشار در حدود 20 کیلومتری خرم آباد واقع شده است؛ راه‏های دسترسی به آبشار بیشه از طریق جاده آسفالت خرم آباد و نیز از طریق راه آهن تهران ـ اهواز امکان پذیر است.

 

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان از لغو صعود به قله اردهال در هفته جاری به علت برگزاری همایش پیاده روی حرم تا حرم خبر داد و افزود: مرکز مدیریت حوزه علمیه قم به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر اقدام به برگزاری همایش پیاده روی حرم تا حرم ویژه طلاب و خانواده طلاب کرده است؛ به همین دلیل عوامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان نیز برنامه صعود به قله اردهال را لغو کرده و در این همایش شرکت می‏کنند./840/ت302/ف

ارسال نظرات