۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۲۶۲۶۰۰

دشمن می خواهد خطوط قرمز مردم را تغییر دهد

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار بر این باور است که باید خطوط قرمز رهبری را تغییر دهد و این یک هشدار جدی است.
نکوداشت طلاب جاانباز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم نکوداشت طلاب جانباز که شب گذشته در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد با اشاره به مقام و جایگاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: مقام حضرت ابوالفضل(ع) از حضرت موسی(ع) بالاتر و برتر است؛ زیرا حضرت ابوالفضل(ع) اطاعت پذیری از ولایت را بدون چون و چرا پذیرفت اما حضرت موسی(ع) در برابر حضرت خضر(ع) و اعمالی که انجام داد سوال و اعتراض کرد؛ ولی این ولایت پذیری حضرت ابوالفضل(ع) است که به این جایگاه دست پیدا کرده است.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به مقام و جایگاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: مقام حضرت ابوالفضل(ع) از حضرت موسی(ع) بالاتر و برتر است زیرا حضرت ابوالفضل(ع) اطاعت پذیری از ولایت را بدون چون و چرا پذیرفت اما حضرت موسی(ع) در برابر حضرت خضر(ع) و اعمالی که انجام داد سوال و اعتراض کرد و این ولایت پذیری حضرت ابوالفضل(ع) است که به این جایگاه دست پیدا کرده است.


وی در خصوص جامعه و الگو پذیری جامعه از حضرت ابوالفضل(ع) ادامه داد: امروزه جامعه باید الگو گیری از ابوالفضل(ع) را در خود نهادینه کند تا به سرمنزلگه مقصود دست پیدا کند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امت بی ولایت برای دشمن خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد و امت با امام شکست ندارد، گفت: در این دوران دشمنان اسلام سعی کردند تا به هر بهانه که می شود ولایت را از مردم جدا کرده یا مردم را از ولایت دور سازند که به حمد خداوند متعال در این امر به موفقیتی نرسیدند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیام به مذاکره کنندگان تصریح کرد: ما به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم ولی به طرف مقابل اعتماد نداریم زیرا استکبار گرگ وحشی زخم خورده است که در سدد آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید در مقابل این گرگ وحشی اعتماد صورت نگیرد.


وی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان سال گذشته درباره تیم مذاکره کننده افزود: ایشان هشدار داده اند که استکبار می خواهد محاسبات ذهنی شما را تغییر دهد و کسانی هستند که این موضوع برای آن ها قابل فهم نیست و این افراد از جمله کسانی هستند که انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها را اشتباه تلقی می کنند.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: در زمان کنونی جانبازان باید وارد صحنه بشوند تا به این انقلاب و رهبری آسیب نرسد.


حجت الاسلام حاجی صادقی به هدف استکبار اشاره کرد و گفت: استکبار بر این باور است که باید خطوط قرمز رهبری را تغییر دهد و این یک هشدار جدی است و باید مراقب استکبار جهانی باشیم.


وی استکبار را گرگ زخمی تعبیر کرد و ابراز داشت: نباید در مقابل استکبار کوتاه آمد به این علت که استکبار یک گرگ زخم خورده از دست جمهوری اسلامی ایران است.


حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان عاقبت محمد مرسی در مصر گفت: مرسی به برکت انقلاب مصر رییس جمهور شد و یکی از اشتباهات بزرگی که محمد مرسی را به سقوط کشاند این بود که گفت؛ من اشتباهی را که ایران تکرار کرد انجام نمی دهم و پول های امیر عبدالله را می گیرم با آمریکا بیعت می کنم؛ این باعث سقوط دولت مرسی شد که در مقابل استکبار تبری نکرد./978/پ201/ش

ارسال نظرات