۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۶۲۷۰۵
استاد حوزه و دانشگاه:

پذیرش بازرسی از تأسیسات نظامی، امنیت کشور را به خطر می اندازد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که شهدا حریم امنیتی برای نظام اسلامی ایجاد کردند، افزود: پذیرش بازرسی ویژه امنیت کشور را به خطر می اندازد که اجازه هیچ گونه بازرسی از مراکز نظامی و هسته ای را نمی دهیم.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: در خصوص بازرسی غرب تفکر پلیدی در سر می پروراند که باید نسبت به آن دقت عمل داشته باشیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که هنوز تفکر مقاومت در میان ما وجود دارد، بیان داشت: ما پیرو مکتب سبز مهدویت و خط سرخ امام حسین(ع) بوده و در این راستا با مقاومت ایستادگی داریم.

 

وی با اشاره به این که ارادت به ساحت مقدس ولایت و امامت سبب عزت نظام اسلامی می شود، افزود: از نام سرداران دلاور نظام اسلامی لرزه بر اندام استکبار جهانی می افتد که باید این روش و سبک زندگی ترویج شود.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که اهتمام ما باید در این راستا حفظ خون های پاک شهدا به خصوص شهدای هسته ای باشد، گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای در مسیر بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند که باید این مسیر ارزنده را ادامه دهند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: مسوولان مذاکره کننده هسته ای باید بدانند هرکسی از ولی فقیه زمان دور ماند مسیرش به انحراف کشیده می شود.

 

وی با بیان این که همگان باید تفکرات خود را در مسیر بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری قرار دهند، گفت: باید در خصوص مذاکرات هسته ای دقت لازم را داشته و با استعانت از رهنمودهای رهبری این مذاکرات را با تدبیر و عزت پیش ببریم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که مصاحبه غرب با دانشمندان و دیدار با آنان یک تهدید است، بیان داشت: تلاش ما باید در این راستا باشد تا تسلیم این هجمه ها قرار نگرفته و دقت بسیاری داشته باشیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که اگر چه شهدای نظام اسلامی و شهدای هسته ای را به شهادت رساندند ولی تفکرات ارزنده و گرانقدر آنان باقی است، افزود: امروز هم دانشمندان هسته ای سبب عزت و عظمت نظام اسلامی شدند که به این عزیزان افتخار می کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تفاهم نامه غلط تمامیت عرضی جمهوری اسلامی را با مشکل مواجه می کند، گفت: استکبار جهانی و گروه های مذاکره کننده تفکرات غلطی در سر دارند که می خواهند تحت هر صورتی امنیت ما را به خطر بیاندازند.

 

وی با اشاره به این که شهدا حریم امنیتی برای نظام اسلامی ایجاد کردند، افزود: پذیرش بازرسی ویژه امنیت کشور را به خطر می اندازد که اجازه هیچ گونه بازرسی از مراکز نظامی و هسته ای را نمی دهیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات