۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶
کد خبر: ۲۶۲۸۳۱
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان:

وحدت دولت و ملت موجب به زانو درآمدن دشمن می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان گفت: سلاح موفقیت آمیز نیست، بلکه اتحاد است که موجب موفقیت می شود، چرا که استکبار در هر حال سلاح های قوی تر از ما در اختیار دارد، اما آنچه ما داریم و آنها ندارند ایمان به خداوند است.
حجت الاسلام عباسعلي صادقي

حجت الاسلام عباسعلی صادقی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» بهترین شعاری است که رهبر معظم انقلاب برای سال جاری انتخاب کرده اند، گفت: یکی از دلایل انتخاب این شعار بحث مذاکرات هسته ای است که ایران با 5+1 در حال مذاکره است و آنها به دروغ وجود سلاح هسته ای را مطرح می کنند.

 

وی افزود: مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد مردم و دولت باید همزبان باشند، چرا که مذاکرات هسته ای اگر به نتیجه برسد یا نرسد ایران امتیاز خود را از این مذاکرات گرفته است و به دنیا ثابت می شود که آمریکا و استکبار جهانی بی اعتبار هستند و قابل اطمینان نیستند.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که به فرموده رهبر معظم انقلاب آنچه دولت بیان می کند را ملت با دل و زبان همراهی کنند تا از این طریق به پیروزی و موفقیت دست پیدا کنیم، گفت: امنیت جمهوری اسلامی ایران مرهون اتحاد، همدلی و همزبانی مردم است، از این رو همزبان و همدل نبودن می تواند به امنیت خدشه وارد کند.

 

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان با تأکید بر این که شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی بسیار بجا و مناسب انتخاب شده است، گفت: اگر این شعار در عمل مورد توجه همه قرار گیرد می تواند نتایج بسیار ارزشمندی را به همراه داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که ملت و دولت موجب به زانو در آوردن دشمن می شود، گفت: در 8 سال دفاع مقدس اگر ملت و دولت وحدت نداشتند و همدل و هم زبان نبودند نمی توانستیم در دفاع مقدس پیروز باشیم، از این رو در شرایط کنونی نیز با همدلی و همزبانی می توانیم پیروزی های گذشته را در عرصه های مختلف رقم بزنیم.

 

وی یادآور شد:  از امام صادق(ع) روایت است که دشمنان ما از احمق ها هستند، از این رو آنها با همدل و همزبان بودن ما نمی توانند در برابر ما ایستادگی کنند و باید توجه داشت که همزبان نبودن می تواند موجب گسسته شدن دل ها شود و گسسته شدن دل ها نمی تواند اتحاد واقعی را ایجاد کند.

 

حجت الاسلام صادقی همدلی را نیازمند همزبانی دانست و با اشاره به این که همدلی موجب اتحاد می شود تا بتوانیم دشمن را به زانو در بیاوریم، تأکید کرد: سلاح موفقیت آمیز نیست، بلکه اتحاد است که موجب موفقیت می شود، چرا که استکبار در هر حال سلاح های قوی تر از ما در اختیار دارد، اما آنچه ما داریم و آنها ندارند ایمان به خداوند است.

 

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان گفت: عمل به شعار سال باید همراه با توجه به تولید بیشتر و با کیفیت و تأمین نیاز های داخلی و از طرفی مشارکت مردم در حفظ امنیت کشور باشد، چرا که عمل به شعار سال به معنای انجام صحیح وظایف است./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات