۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۶۳۰۹۹
دادستان مشهد خبر داد؛

حمایت ویژه دستگاه قضا از ضابطین امر به معروف و نهی از منکر

خبرگزاری رسا ـ دادستان مشهد با اشاره به اجرای قانون دادرسی در امر به معروف و نهی از منکر از اول تیر امسال، گفت: با توجه به این قانون حمایت قضایی بیشتری از بسیج و ضابطان امر به معروف و نهی از منکر خواهد شد.
همايش امر به معروف و تحکيم بنيان خانواده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، غلامعلی صادقی، دادستان مشهد در همایش امر به معروف و تحکیم بنیان خانواده بعد از ظهر امروز در بوستان ملت برگزار شد، حضور خانم های محجبه در اجتماع را یک جهاد دانست و گفت: این حجاب پاداش شهدا را به دنبال خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اجرای قانون دادرسی در امر به معروف و نهی از منکر از اول تیر امسال، تصریح کرد: با توجه به این قانون حمایت قضایی بیشتری از بسیج و ضابطان امر به معروف و نهی از منکر خواهد شد.

 

صادقی، با بیان این که رفتار های خارج از ضابطه قانون و شرع آثار مخرب را در پی دارد، اظهار کرد: علت بیشتر پرونده های قتل، نزاع، به خصوص اختلاف های خانوا دگی و  طلاق، بی توجهی به رفتار های جتماعی در فضای مجازی و مدرسه و اجتماع است.

 

دادستان مشهد، افزود: امر به معروف باید در کشور احیاء شود. تمام مراحل این امر از استحکام و استمرار خوبی برخوردار است که باید به آن توجه شود.

 

وی در ادامه به سلامتی و درستکاری ضابطان امر به معروف اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود این که در همه نهاد ها این درستکاری وجود دارد اما ضابطین امر به معروف در تمام جرائمی که وارد شده و پروندها را مورد پیگیری قرار داده اند، درصد سلامت آن ها از دیگر ضابطین به مراتب بیشتر و قوی تر است./1310/پ202/ح

ارسال نظرات