۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۲۶۳۳۸۴
با موضوع فرقه ضاله بهائیت؛

دوره تربیت مربی فرق و مذاهب در مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از برگزاری دوره تربیت مربی فرق و مذاهب در استان خبر داد.
معاون تبليغ حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری دوره تربیت مربی فرق و مذاهب ویژه اساتید حوزه علمیه استان خبر داد.

 

وی با بیان این که این دوره آموزشی دو روزه به منظور تربیت مربی کلاس های آموزشی فرق و مذاهب برگزار خواهد شد، افزود: 40 نفر از اساتید مدارس علمیه مازندران در این دوره آموزشی شرکت خواهند کرد.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این دوره آموزشی دورزه هفتم و هشتم خرداد در مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) برگزار خواهد شد، بیان داشت: حجت الاسلام روزبهانی، مدیر گروه فرق و مذاهب حوزه علمیه و اساتید مجرب این حوزه مهم ترین مطالب و مباحث مربوط به فرقه ضاله بهائیت را برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی تبیین خواهد کرد.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که این دوره آموزشی به صورت کارگاهی و در 16 ساعت آموزشی است، ادامه داد: این کارگاه آموزشی در دو مرحله برگزار خواهد شد که مرحله اول در خرداد ماه و مرحله دوم نیز در آینده نزدیک  برگزار می شود.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که در پایان دوره گواهینامه به اساتید شرکت کننده اعطاء خواهد شد، بیان داشت: روحانیان شرکت کننده به عنوان اساتید فرق و مذاهب در مدارس علمیه استان به کار گرفته خواهند شد./950/ت302/ب1

ارسال نظرات