۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۶۳۸۵۰
معاون تربیت و آموزش سپاه کاشان:

همه دلسوزان نظام وارد عرصه جنگ نرم شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون تربیت و آموزش سپاه کاشان با بیان این‌که تهاجم فرهنگی دشمن همه افراد در نظام را مورد هجمه قرار داده است و این تهاجمات بعضا در خانواده های فرهنگی نیز رسوخ پیدا کرده است، گفت: بسیجیان، نخبگان، پاسداران و همه دلسوزان نظام باید وارد عرصه جنگ نرم شوند.
حجت الاسلام محمد مهدي سعيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد مهدی سعیدی، معاون تربیت و آموزش سپاه کاشان ظهر امروز در اردوی پیشکسوتان سپاه کاشان در قتلگاه علی بن باقر مشهد اردهال کاشان گفت: افراد باید هوشیاری و بصیرت خود را افزایش دهند تا بتوانیم مواضع و اهداف دشمن را رصد کنیم و از تهاجم فرهنگی دشمن در امان باشیم.

 

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به این که طلاق یکی از معضلاتی است که به دلیل تهاجم فرهنگی و وجود ماهواره در برخی خانواده ها به وجود آمده است، تأکید کرد: بسیجیان، نخبگان، پاسداران و همه دلسوزان نظام باید وارد عرصه جنگ نرم شوند.

 

معاون تربیت و آموزش سپاه کاشان گفت: همانطور که رزمندگان 8 سال در جنگ تحمیلی در برابر استکبار جهانی ایستادند و جان خود را فدای نظام و انقلاب کردند، امروز نیز باید با شروع جنگ نرم که کمتر از جنگ سخت نیست، به مبارزه با دشمن در این عرصه پرداخت.

 

وی با اشاره به این که سال ها است که رهبر معظم انقلاب شبیخون فرهنگی و جنگ نرم را اعلام کرده است، گفت: پیشکسوتان جنگ سخت باید در جنگ نرم نیز شرکت کنند تا هر کس در حد توان خود بتواند در این عرصه فعالیت کند که این امر باید از خانواده های خود شروع شود.

 

جنگ نرم خانواده ها را با یکدیگر درگیر کرده است

به گفته وی، دشمن با جنگ نرم خانوداه ها را با یکدیگر درگیر کرده است که نمونه آن فراگیر شدن طلاق در خانواده ها است، از این رو باید با همکاری و همت عمومی گروه های فرهنگی، معضلات تربیتی را برطرف کرد.

 

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به این که شیخ رجبعلی خیاط توصیه هایی در زمینه ارتباط با خدا، دوری از ریا و کار کردن برای خدا داشته است، گفت: اگر انسان به اندازه ترس از نیش عقرب از عِقاب خدا بترسد، عالم اصلاح می شود.

 

وی با سفارش به انجام امور برای خدا، گفت: هرکس برای خدا کار کند، خدا و همه ملائکه برای او خواهند بود، از این رو باید صفات خدا را در خود به وجود آوریم و همانطور که خدا رحیم و ستار العیوب است ما نیز این چنین باشیم.

 

معاون تربیت و آموزش سپاه کاشان با اشاره به این که دل انسان جای خدا است و ما نباید آن را در جایی دیگر اجاره دهیم، گفت: کار باید برای خدا و نه برای ثواب آن و یا ترس از جهنم انجام شود، از این رو دلی که برای خدا نباشد شیطان در آن نفوذ خواهد کرد و همان‌گونه که شیطان گفته است من همه را گمراه می کنم، به غیر از مخلصین و آنهایی که به خدا وصل هستند همه را را گمراه می‌کند.

 

وی تأکید کرد: کسی که برای خدا کار می‌کند، چشم دل او باز می شود و بصیرتش افزایش پیدا می کند، از این رو باید از دل مواظبت کرد تا غیر از خدا در آن نفوذ نکند.

 

شایان ذکر است، اردوی خانوادگی پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه شهرستان کاشان به مدت یک روز در قتلگاه حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان برگزار شد./1307/پ202/ح

ارسال نظرات