۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۶۴۰۵۵
آیت الله علما:

عمل به بیانات رهبر انقلاب، اولویت تیم مذاکره کننده باشد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با بیان این‌که عمل به بیانات رهبر انقلاب در اولویت تیم مذاکره کننده باشد،‌ گفت: پیشرفت های بزرگ نظام با وجود تحریم ها حاصل شده است.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های داخلی، اقتصاد ایران را حیات دوباره می بخشد.


آیت الله علما با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: استفاده از توان و ظرفیت های داخلی کمک بزرگی در جهت رفع مشکلاتی اقتصادی به نظام خواهد کرد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، با توجه به اینکه تحریم ها علیه ایران سبب پیشرفت کشور شده است، خاطرنشان کرد: تحریم ها برای مقابله با پیشرفت ایران است اما خوشبختانه با وجود تحریم ها روز به روز شاهد پیشرفت هایی در تمام عرصه ها از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.


وی با اشاره به اینکه آمریکا کشوری بد عهد است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده حمایت کرده است اما با توجه به سابقه تاریک غرب نباید به آن ها اعتماد کرد و نظام، هیچ لزومی برای بازرسی آن ها از مراکز نظامی نمی بیند.


امام جمعه کرمانشاه، بیان داشت: توجه و عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب، باید در اولویت تیم مذاکره قرار گیرد.


آیت الله علما در پایان، گفت: عزت و اقتدار ایران سبب شده که 1+5 با قدرت در مقابل ایران پای میز مذاکره قرار بگیرند و این اقتدار و عظمت ایران را باید حفظ کرد./857/پ202/ب4

ارسال نظرات