۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۶۴۰۶۲
رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان:

همدلی و همزبانی دولت و ملت به موفقیت تیم مذاکره کننده کمک می‌کند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با اشاره به این که دولتی که از پشتوانه مردمی برخوردار باشد، می تواند در همه زمینه ها پیروز شود، گفت: همدلی و همزبانی موجب پیروزی در برابر ۵+۱ می شود.
حجت الاسلام محسن ضيايي

حجت الاسلام محسن ضیائی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: یکی از دلایل انتخاب شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال جاری، انجام مذاکرات هسته ای است.

 

وی افزود: در شعار سال نهفته شده است که همزبانی دولت و ملت و پشتیبانی دولت از ملت موجب کسب نتیجه مطلوب در مذاکرات می شود، تا از این طریق بتوانیم با عمل به شعار سال در مقابل 5+1 که جزء ابر قدرت های جهان هستند به پیروزی برسیم.

 

حجت الاسلام ضیائی با تأکید بر این که دولت و ملت دست در دست هم و همدل و همزبان باید در برابر دشمن بایستند، گفت: در کشورهای عربی حاکمان مشروعیت مردمی ندارند، بلکه مورثی هستند، از این رو دولت ایران که برخاسته از بطن ملت است، چرا که بیش از 30 انتخابات طی 35 عمر انقلاب برگزار شده که می تواند با پشتوانه مردمی خود، در برابر زیاده خواهی های دشمنان بایستد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان تأکید کرد: دولتی که از پشتوانه مردمی برخوردار باشد، می تواند در همه زمینه ها پیروز باشد، از این رو در ایران دولت می تواند با مشروعیت خود و پشتوانه مردمی که در اختیار دارد در زمینه اقتصاد مقاومتی، مذاکرات، تولید و اقتصاد به موفقیت های بزرگی برسد.

 

به گفته وی، شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی به معنای نقد نکردن دولت نیست، چرا که شخص رییس جمهور نیز بارها عنوان کرده است که دولت باید نقد شود.

 

حجت الاسلام ضیائی با اشاره به این که نقد باید منصفانه باشد، گفت: نقد مخرب مورد پذیرش نیست، بلکه نقد باید منصفانه و سازنده باشد تا موجب پیشبرد اهداف دولت شود و بتواند تأثیر بسزایی در موفقیت کشور داشته باشد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با اشاره به این که شایسته است مسؤولان و مردم همدل و همزبان در کنار یکدیگر فعالیت کنند، گفت: دشمن به دنبال سوء استفاده از برخی حاشیه های به وجود آمده در داخل است، از این رو ملت و دولت باید یک صدا در کنار یکدیگر در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنند./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات