۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۶۴۱۸۹
صبح امروز؛

طلاب حوزه علمیه اهواز در حمایت از خطوط قرمز هسته ای تجمع کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیان حوزه علمیه اهواز صبح امروز در حمایت از رهنموهای رهبر معظم انقلاب و در حمایت از خطوط قرمز هسته‌ای تجمع کردند.
تجمع طلاب و روحانيان مدارس علميه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علما، استادان، روحانیان و طلاب حوزه علمیه اهواز در حمایت از خطوط قرمز نظام اسلامی و مقام معظم رهبری در مسأله هسته ای صبح امروز در مسجد اعظم این شهرستان تجمع کردند.

 

براساس این گزارش، آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله حیدری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سید طیب موسوی استاد عالی حوزه علمیه و دیگر استادان حوزه علمیه اهواز حضور داشتند.

 

حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در این تجمع با تاکید بر ضرورت حمایت از خطوط قرمز، اظهار داشت: تیم مذاکره‌کننده بداند که دشمن به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی است و هرگز صلاح ملت ایران را نمی خواهد.

 

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: اگر تیم مذاکره کننده از خود کوچک‌ترین ضعفی نشان دهد، دشمنان ایران اسلامی، گرگ‌منشانه دندان طمع خود را بیش از پیش تیزتر می‌کند؛ تاریخ همواره نشان داده که آمریکا و دیگر مستکبران چشم طمع به ایران دارد.

 

گفتنی است، در این تجمع، طلاب و رو حانیان با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر استکبارجهانی»، «هیهات من الذله»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» و «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» انزجار خود را از مستکبران اعلام کردند./9454/پ203/ح

ارسال نظرات