۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۶۴۲۵۶
امام جمعه محمودآباد:

دولت و مجلس زمینه ازدواج آسان نسل جوان را فراهم کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دولت رسالت سنگینی در تحقق مطالبات نسل جوان بر عهده دارد، گفت: دولتمردان باید برای اشتغال، مسکن و برنامه های سالم جوانان جامعه برنامه های شایسته ای داشته باشند.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز همایش بزرگ روز جوان که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) در این شهرستان برگزار شد با بیان این که الگوهایی که در خاندان اهل بیت(ع) به جامعه بشری تقدیم شده هیچ بدیلی در عالم انسانی و در مکتب های دیگر ندارد، گفت: تناسب میلاد حضرت علی اکبر(ع) با روز جوان یک تناسب شایسته و انتخاب احسن است.


استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: حضرت علی اکبر(ع) شخصیتی برجسته و ممتاز بوده که امام حسین(ع) فرمودند پسری را به جنگ دشمن می فرستم که  شبیه ترین انسان ها به پیامبر اکرم است.


وی خاطرنشان کرد: جوانان ما در سال های قبل از پیروزی انقلاب و دفاع مقدس آرمانی ترین تأسی و متابعت را به این جوان نام آور اهل بیت(ع) و بنی هاشم انجام دادند که توانستند افتخارات ارزنده ای را خلق کنند.


امام جمعه محمودآباد ادامه داد: جوان سرمنشأ تحولات و ماندگاری یک ملت در هر عصر و زمانی است و جریان مخوف شیطانی جهان در کشورهای مختلف در تلاش است که اثرگذارترین قشر جامعه را از فکر و اندیشه طهارت و سر زندگی انداخته و آن ها را در دام های ابلیسی و فساد قرار دهد.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که هزینه ملی با هر رقم و آمار برای جوانان در ابعاد مختلف سرمایه گذاری است، گفت: باید همت ملی برای نسل جوان جامعه وجود داشته باشد که سرمایه های ارزشمندی هستند.


استاد حوزه علمیه مازندران افزود: جوانان جامعه اسلامی ما که هر روز بهتر از گذشته در صحنه های مختلف افتخار می آفرینند و نشان دادند که نسل اسلامی و تربیت شده در مکتب جهاد و پاکی هستند.


وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر طهارت پاکی و حضور جوانان تاکید داشتند، تصریح کرد: رهبری معظم  انقلاب با بهترین مضامین دینداری و پاکی جوانان را ستود که مصداق این فرمایشات در صحنه هایی نظیر اعتکاف شب های قدر و حضور در برنامه های مذهبی و انقلابی به نمایش گذاشته می شود.


امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که جوانان باید همواره مراقب باشند که دشمن در کمین نشسته است، گفت: فساد، بی حیایی و افیون مواد مخدر در انواع مختلف فساد اخلاقی و جنسی در نوع وقیحانه اش در کمین جوانان قرار دارد.


حجت الاسلام موسوی افزود: همگان در مصونیت بخشی جوانان و سلامت روحی، روانی و جسمی این قشر مهم مسؤولیت سنگین بر عهده داشته و دولتمردان باید برای اشتغال، مسکن و برنامه های سالم جوانان جامعه برنامه های شایسته ای داشته باشند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات