۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۲۶۴۳۳۴
رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

دشمن با تمام توان وارد جنگ نرم شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس گفت: رسانه ها، به ویژه رسانه های دیداری و شنیداری در هر کشور مهم‌ترین عامل تقویت و تحول فرهنگ هستند.
قره سيد رومياني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، میرهادی قره سید رومیانی، رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان اظهار داشت: دشمن با تمام توان خود وارد جنگ نرم شده، بنابراین ضروری است صدا و سیما و دیگر رسانه ها در مقابل این توطئه ها برنامه ریزی و فرهنگ سازی کرده و فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را در کشور تقویت و معرفی کنند.

 


وی خاطرنشان کرد: نقش رسانه ها در فرهنگ سازی جوامع بشری و تحولات فرهنگی بسیار مهم است و باید در ترویج فرهنگ اصیل کشورمان، بهترین برنامه ها را به خانواده های ایرانی تولید و پخش کنیم.

 


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی صدا و سیما را مرکز هدایت کشور خواند و افزود: همه دستگاه‌ها باید در حد توان به این دستگاه عظیم که به شایستگی به انقلاب و مردم در حفظ و نگهداشت ارزش‌های انقلاب خدمت می‌کند، یاری کنند.

 


همچنین سیدمحسن لطیفی، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی با تأکید بر جایگاه و نقش مؤثر نمایندگان در پیشرفت و توسعه کشور، نگاه دقیق و کارشناسانه منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی در حل مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه را راهگشا دانست.

 


وی گفت: برنامه ریزی بیشتر شبکه های استانی در راستای برنامه سازی با موضوع سرمایه های فرهنگی، زبان، آداب و رسوم هر استان است و نوع پرداخت رسانه ها به این موضوعات در تحقق شعار سال بسیار مهم و تعیین کننده است.

 


لطیفی افزود: نقش رسانه در مقابله با رسانه‌های بیگانه در جنگ نرم، ضرورت تکمیل پوشش دریافت شبکه های صدا و سیما در مناطق مختلف استان، لزوم تولید برنامه‌های شاد و امید آفرین در رسانه‌ استانی و تولید برنامه هایی در راستای معرفی سبک زندگی اسلامی و ایرانی از دیگر موضوعاتی بود که میرهادی قره سید و سید محسن لطیفی در این دیدار مطرح شد./853/پ202/ب4

ارسال نظرات