۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۲۶۴۵۹۱
استاد حوزه و دانشگاه:

مسؤولان گفتمان امام خمینی را در عمل تحقق بخشند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان در عمل به دنبال تحقق گفتمان امام خمینی(ره) باشند، گفت: مسؤولان تلاش کنند تا در عمل گفتمان امام راحل را اجرایی کرده و تنها به زبان نگویند که در تفکر امام خمینی(ره) هستیم.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با تسلیت فرارسیدن ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره)، گفت: ایام رحلت امام راحل را در پیش داریم که امام خمینی(ره) قلب های همگان را مجذوب خود کرده است که مراسم ارتحال ایشان با حضور گسترده و میلیونی مردم در برگزار می شود.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که امام خمینی(ره) از ویژگی های ارزنده و والایی برخوردار بوده است، بیان داشت: این شخصیت گرانقدر ملکوتی و معنوی بوده و توانست کشورمان را در مسیر عزت و عظمت قرار دهد.


وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) وجود دارد چون تفکرات گرانقدر ایشان است، افزود: اعتقاد و باورهای امام راحل به نحوی شایسته وجود دارد که باید برای آحاد مردم و نسل جوان جامعه تبیین شود.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: امروز انفاس قدسی و تکلم زیبای امام زمانی وجود دارد که شاگردان مکتب امام زمان(عج)، امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که مسؤولان در عمل به دنبال تحقق گفتمان امام خمینی(ره) باشند، گفت: مسؤولان تلاش کنند تا در عمل گفتمان امام راحل را اجرایی کرده و فقط به زبان نگویند که در تفکر امام خمینی(ره) هستیم.


وی با اشاره به این که مسؤولان در عمل به سیره و گفتمان امام خمینی(ره) نیز پیشگام و پیشقدم باشند، افزود: نباید به گونه ای باشد تا از امام خمینی(ره) به نفع اهداف و منافع خودمان استفاده کنیم.


امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: خاطرات حضور در محضر امام راحل باید به عمل ایجاد شده و برای رفع مسائل و مشکلات مردم به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است قدم برداریم.


استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: آن روزی که داشتند بمباران می کردند به امام می گفتند به پناه گاه بروید که ایشان فرمودند مگر خون من از این مردم شیرین تر است.


حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که امام راحل همواره به یاد مردم بوده است، گفت: مسؤولان کشور هم باید تلاش کنند تا برای مردم کارهای ارزشمندی انجام داده و همواره به یاد آنان باشند.


وی با تاکید بر این که مسؤولان به دنبال رفع مشکلات مردم فقیر و مستضعف جامعه باشند، گفت: این فرهنگ و خط و سیر امام راحل و مقام معظم رهبری است که باید در این مسیر گام های شایسته ای برداریم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات