۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۶۴۶۹۵
با حضور آیت الله حیدری؛

مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
آيت الله حيدري ، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز، پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

 

در این مراسم آیت الله حیدری با اشاره به فعالیت های چشمگیر مدرسه علمیه الغدیر از زحمات حجت الاسلام سعید شعاعی مفرد، سرپرست سابق این مدرسه تشکر و قدردانی کرد و گفت: وی از فعالان حوزه علمیه در همه زمینه های پژوهشی، تحقیقاتی و علمی است.

 

حجت الاسلام مسعود بهرامپور، مدیر مدارس علمیه خوزستان نیز در این مراسم با معرفی حجت الاسلام کاظم سلامتیان به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه الغدیر، بر فعالیت های مدیریتی و نظارت بر پیشرفت همه جانبه طلاب تاکید کرد.

 

گفتنی است؛ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، با هدف تربیت طلاب علوم دینی و زیر نظر آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خوزستان راه اندازی شده و  ظرفیت پذیرش 600 طلبه را دارد؛ در سال های اخیر، این مدرسه علمیه توانسته است بیش از 100 طلبه را با بهره گیری از معارف دینی تربیت و پرورش دهد؛ مدرسه علمیه الغدیر اکنون از همه شهرستان های خوزستان طلبه می پذیرد و به حوزه ای استانی تبدیل شده است؛ مساحت این مدرسه علمیه 5000 متر مربع و در 12 هزار متر مربع زیر بنا ایجاد شده است./9454/پ203/ب4

ارسال نظرات