۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۶۴۷۴۸
مدیر کل اوقاف اردبیل:

جشن ویژه نیمه شعبان در امامزادگان و اماکن متبرکه اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به برگزاری جشن و ویژه برنامه های نیمه شعبان در امامزادگان و اماکن متبرکه، گفت: 16 امامزاده در استان آماده برگزاری ویژه برنامه های نیمه شعبان است.
حجت الاسلام قيامي، مدير کل اوقاف اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دراردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، عصر امروز در جلسه هماهنگی برپایی آیین‌های گرامیداشت نیمه شعبان در اردبیل، خاطرنشان کرد: به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج)، مراسم جشن باشکوه نیمه شعبان در امامزادگان شاخص و اماکن متبرکه استان اردبیل برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به آماده سازی امامزادگان و اماکن متبرکه برای برگزاری جشن میلاد نیمه شعبان، افزود: 16 امامزاده در سراسر استان برای برگزاری مراسم عید نیمه شعبان آماده شده است.

 

حجت الاسلام قیامی، تصریح کرد: در این مراسم ها برنامه‌هایی همچون سخنرانی در شب و روز میلاد، برگزاری محافل نورانی قرآن کریم، ختم صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان(عج) و غرفه مشاوره وقف جدید با محوریت وقف برای ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت برگزار شده و شرکت‌کنندگان از آن بهره‌مند می‌شوند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، بیان کرد: برگزاری مراسم دعای توسل، برپایی مراسم احیای شب نیمه شعبان به همراه پذیرایی و اطعام سحری از احیاکنندگان، برگزاری دعای ندبه و مولودی خوانی و شعرخوانی و برگزاری مراسم ویژه با عنوان «منتظران ظهور» در عصر روز ولادت نیز برای این ایام پیش‌بینی شده است.

 

حجت الاسلام قیامی گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان در امام زاده صالح اردبیل با حضور عاشقان امامت و ولایت با برنامه های متنوع در شب نیمه شعبان برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) تصریح کرد: به دلیل نزدیک شدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، مراسم ویژه این ایام نیز در امامزادگان شاخص استان برگزار خواهد شد./937/پ203/ب4

ارسال نظرات