۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۶۴۷۸۶
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

گردهمایی بزرگ علما و روحانیان مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری از برگزاری گردهمایی بزرگ علما، روحانیان، ائمه جمعه و جماعات استان در ساری خبر داد.
امام جمعه موقت ساري

حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری گردهمایی بزرگ علما، روحانیان، ائمه جمعه و جماعات استان در ساری خبر داد.

 

وی با بیان این که این گردهمایی هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان در ساری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: امسال نیز این گردهمایی بزرگ از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران و همکاری دستگاه های دینی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

 

امام جمعه موقت ساری، تداوم اهداف مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تجدید عهد و بیعت با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این گردهمایی بزرگ عنوان کرد.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان این گردهمایی بزرگ منادیان وحدت، سربازان ولایت 21 خرداد در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار می شود، ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در این گردهمایی سخنرانی خواهد کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ماه مبارک رمضان را یک فرصت مهم و ایده آل برای مبلغان دینی در جهت ترویج مناسب اندیشه های دینی دانست و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های تبلیغی این ماه در جهت ترویج و تبیین مناسب اسلام ناب در جامعه امروز بهره گیریم.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که مبلغان دینی باید جایگاه ماه مبارک رمضان و اثرات معنوی آن را به خوبی برای مردم تبیین کنند، گفت: ظرفیت های نهفته در ماه ضیافت الهی زمینه ای برای تهذیب واقعی نفس است.

 

وی با بیان این که جامعه اسلامی بر گرفته از ارزش ها و آرمان هایی است که تنها با تکیه با آن می توانیم سلامت نفس و تهذیب روح را در درون خود تضمین کنیم، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان تنها فرصتی برای مبلغان دینی است که بسته ای جامع و کامل از احکام ناب دینی را به مردم عرضه کنند.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که در ماه مبارک رمضان زمینه برای تقویت بنیه های اعقتادی، معرفتی و ارزشی جامعه فراهم است، تصریح کرد: مبلغان دینی نباید این فرصت طلایی را به سادگی از دست بدهند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات