۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۲۶۴۸۱۴
حجت الاسلام رسایی در بابل:

تحریم ها در سایه دوستی و قدم زدن با دشمنان افزایش پیدا کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رسایی گفت: ملت ایران یک‌صدا تحت مکتب عاشورایی امام حسین(ع) شعار هیهات من‌الذله سر می‌دهند و برای حفظ استقلال خود جان خود را نیز فدا می‌کنند.
تجمع اجازه نمي دهيم در بابل تجمع اجازه نمي دهيم در بابل حجت الاسلام رسايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در اجتماع بزرگ ما اجازه نمی دهیم مردم بابل با بیان این که امروز حقانیت دلواپسی های ما در اعتماد به آمریکا مشخص شد، خاطرنشان کرد: یک سال و نیم قبل که عده ای مارش پیروزی در مذاکرات را نواختند و برخی از نخبگان به این رویکرد اعتراض کردند اما امروز لایه های مختلف اجتماع متوجه شدند که ادعای پیروزی در مذاکرات با واقعیت تطبیق نداشت.

 

وی ادامه داد: آنچه که حقانیت رویکرد انقلابی بر اساس حفظ اصول و ارزش های انقلاب و دلواپسان استقلال کشور را نشان داد زیاده خواهی های آمریکا و طرف مذاکره کننده و پشت پا زدن آنها به توافقات قبلی بود.

 

مدیر مسؤول هفته نامه نهم دی به آغاز مرحله جدید جنبش بزرگ ملی ما اجازه نمی دهیم اشاره کرد و گفت: جریان ایستادگی و مقاومت بر اصول و ارزش های انقلاب، استقلاب کشور و حقوق مسلم هسته ای از امروز وارد مرحله ی جدید و فراگیر خود شده است.

 

وی اظهار داشت: تا به حال سکوت ما بر اساس منافع ملی و بر تقویت تیم مذاکره کننده هسته ای بود اما امروز شاهد فراگیر شدن آگاهی های مردم و عدم اعتماد به کدخدای دروغین جهان هستیم.

 

حجت الاسلام رسایی با انتقاد از خوشبینی برخی از مسؤولان دولت به آمریکا و گرگ های جهانخوار تصریح کرد: این تجمعات مردمی برای این است تا  اعلام کنیم که همراه و همدل با مقام معظم رهبری اجازه عبور از خطوط قرمز نظام اسلامی را نمی دهیم.

 

وی افزود: بسیجیان خمینی که امام خود را از آنها جدا نمی دانست، امروز در کنار رهبری هستند تا به همگان اعلام کنند که هیچگاه امام خود را تنها نخواهند گذاشت.

 

حجت‌الاسلام حمید رسایی با اشاره به خرد شدن هیمنه استکبار در سایه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر آمریکا خاطرنشان کرد: مشکل آمریکا با ملت ما هسته ای نیست بلکه آنها بارها اعلام کردند که با ماهیت نظام اسلامی مخالفند و انواع توطئه ها را برای سرنگونی این نظام انجام داده اند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس به سخنان رییس جمهور در سالروز فتح خرمشهر مبنی براینکه بعد از فتح خرمشهر از سوی فرماندهان نظامی امروز فرماندهان دیپلماسی کشور خرمشهرها را از چنگال سازمان ملل برای ایران آزاد می‌کنند، گفت: خرمشهرهای امروز ایران با سیاست‌ خارجی و خنده به دشمن آزاد نمی‌شود بلکه خرمشهر در دوران دفاع مقدس با شعار هیهات من‌الذله و  اشداء علی الکفار آزاد شد.

 

وی افزود: چگونه است که آقای رییس جمهور در خاک آمریکا دم از خزانه خالی می زند و دشمن را به افزایش زیاده خواهی ها و فشارهای اقتصادی امیدوار تر می کند.

 

مدیر مسؤول هفته نامه نهم دی با بیان این مطلب که تحریم ها در سایه دوستی و قدم زدن با دشمنان افزایش پیدا کرد، اظهار داشت: در زمان فتح خرمشهر، فرماندهان نظامی ما در میز مذاکره با رژیم اشغالگر مذاکره نکردند و با آنها قدم نزدند و سپس به نیروهای مسلح نگفتند که به شما نمی گوییم چه صحبت هایی کردیم.

 

وی ادامه داد : اگر باکری ها بودند هرگز برای آزادی خرمشهر با جان کری ها قدم نمی زدند و مدام شعار ما نمی توانیم و موشک اقتدار نمی آورد را در هنگام رژه نیروهای مسلح کشور بر زبان نمی آوردند.

 

حجت الاسلام رسایی خاطرنشان کرد: امروز نمی‌توانیم به دنیا اعلام کنیم که خزانه‌های‌مان خالی است و سپس با دشمن راه برویم و یا با سرکرده استکبار تلفنی صحبت کنیم و در پی آزادی خرمشهرهای ایران هم باشیم.

 

وی به جمله مقام معظم رهبری که فرمود که من اجازه نمی دهم اشاره و تصریح کرد: ما بسیجیان با صدای رسا به دنیا و حتی عناصر داخلی اعلام می‌کنیم که طاقت شنیدن «من اجازه نمی‌دهم» را نداریم و اجازه نمی دهیم تا رهبری از خود برای عدم تسلط استکبار بر ایران هزینه کند.

 

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در ادامه به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب در روز نخست سال 94 در حرم رضوی اشاره و اذعان کرد:بر اساس سخنان مقام معظم رهبری دو نگاه برای اداره کشور وجود دارد که نگاه نخست ما می‌توانیم بدون آمریکا حیات عزت‌مندانه و پیشرفت داشته باشیم و نگاه دوم که مورد مذمت ایشان است برخی ها حل مشکلات کشور را با قبولی کدخدا و معامله با استکبار جهانی می دانند.

 

وی افزود: متهم کردن ایران به سلاح هسته ای بهانه است زیرا آنها بارها اعلام کردند که مشکل آنها با ما بر سر اعتقادات دینی مان و شعار هیهات من الذله است.

 

حجت الاسلام رسایی معامله استقلال و امنیت کشور را خط قرمز ملت ایران بیان و خاطرنشان کرد: ما با نگاهی که به دنبال معامله استقلال و ارزش های انقلاب با آمریکا است ولو این افراد در هر لباس، سنگر و با هر اسمی باشند، خالفیم و اجازه نمی‌دهیم.

 

وی به بازگشت پیکردست بسته 175 شهید غواص اشاره کرد و گفت: وظیفه داریم پیام این 175 شهید غواص را که اعلام کردند ما با دستان بسته مقابل استکبار و ظلم ایستادیم، اما شما با دست باز تا به امروز چه کرده‌اید را منتشر کنیم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که هر کسی زیر سلطه آمریکا رفت خوار و ذلیل می‌شود، افزود: ما از خنده مردم ایران نمی ترسیم بلکه از خنده گرگ می ترسیم و دلواپس می شویم و لعنت بر ان کسی که از شادی و نشاط مردم ایران می ترسد.

 

وی با اشاره به سرنوشت ذلت‌بار مبارک، صدام، قذافی و عبدالله صالح و دیگر دیکتاتورهای دنیا که با تکیه بر آمریکا به شیطان بزرگ اعتماد کرده بودند، اذعان کرد: دعوای ما بر سر غنی‌سازی سه درصد، پنج درصد و 20 درصد نیست بلکه دعوای ما با استکبار جهانی بر سر حفظ استقلال و عزت ملت و نظام ایران است.

 

حجت الاسلام رسایی با بیان اشاره به این نکته که یک قدم عقب نشینی ما در برابر استکبار به خصوص آمریکا آنها یک قدم به جلو می آیند، اظهار داشت: هیمنه نظام سلطه آمریکا در حال فروپاشی است و برخی ها این را درک نمی کنند.

 

وی ادامه داد: با هر مقدار عقب نشینی ما در این دولت تحریم ها و فشارها نیز افزایش یافت و آنها غنی سازی پنج درصدی که در ژنو قبول کردند را در توافقنامه لوزان به 3.5 درصد رساندند.

 

مدیر مسؤول هفته نامه نه دی به اظهار نگرانی های اخیر مقام معظم رهبری و ابراز عدم خوشبینی ایشان به مذاکرات اشاره و تصریح کرد: ما 12 سال در حال مذاکره هستیم و ده سال اول در کنار مذاکره پیشرفت داشتیم اما دو سال اخیر هم تحریم ها افزایش می یابد و هم مذاکره می کنیم و هم تاسسات هسته ای ما پلمپ می شود.

 

حجت الاسلام رسایی به شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» فتنه گران در سال 88 اشاره و خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن داعش به مرزهای ایران آن کسانی که در فتنه 88 جانم فدای ایران سر می‌دادند کجایند که جان خود را برای دفاع از نظام و ایران فدا کنند.

 

وی افزود: اینها دروغ می گویند زیرا در زمان کارزار به دنبال سوراخ موشی برای پنهان شدن خودخواهند گشت و دوباره این بسیجی ها هستند که جانشان را فدای ایران و اسلام می کنند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که دشمن امروز می خواهد تا غیرت و عزتمان را از ما بگیرد، گفت: ما همه چشم و گوشمان به مقام معظم رهبری است زیرا اگر ایشان را به عنوان نائب امام زمان یاری نکنیم مسلما در زمره سربازان امام عصر هم نخواهیم بود.

 

وی با گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل و انتخاب مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ما امام خمینی را از دست ندادیم بلکه خداوند خمینی دیگری را 37 سال جوانتر نصیب ما کرد.

 

حجت الاسلام رسایی با هشدار به این نکته که عده ای به دنبال دادن جام زهر تحمیل به مقام معظم رهبری هستند، گفت: تحمیل یک بال خارجی و یک بال داخلی دارد و زمانی معاویه توانست صلح را در صفین به امیرالمومنین تحمیل کند که افرادی مانند اشعث فریاد ما خسته شدیم را در سپاه امام علی سر دادند.

 

وی افزود: اگر امروز ظلم پذیر باشیم امام زمان ظهور(عج) نخواهد کرد و تا امتحان مان را در حمایت از نماینده امام عصر که همانا مقام معظم رهبری است پس ندهیم همچون مردم کوفه خواهیم شد که مسلم ابن عقیل را حمایت نکردند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ما رهبری داریم که شاگرد برجسته و بارز امام خمینی (ره) است که می‌فرماید امام راحل به کسی باج نداد ما هم باج نمی‌دهیم.

 

وی ادامه داد: ملت ایران یک‌صدا تحت مکتب عاشورایی امام حسین(ع) شعار هیهات من‌الذله سر می‌دهند و برای حفظ استقلال خود جان خود را نیز فدا می‌کنند.

 

حجت الاسلام رسایی با بیان این مطلب که دشمن در رسانه های خود در صدد دادن آدرس غلط به ملت ایران است، خاطرنشان کرد: پروژه تحمیل در مذاکرات هسته‌ای نتیجه‌ای جز ذلت و خواری در بر ندارد، عده‌ای در پی القای پیروزی‌های کاذب و گرفتن جشن‌های دروغین به نشانه پیروزی در حقیقت در پی اجرای ارکان پروژه تحمیل هستند.

 

وی عنوان کرد: پذیرفتن داوطلبانه پروتکل الحاقی، پروتکلی که پذیرفتن آن‌ نیازمند مصوبه مجلس است، بنا بر اذعان آقای عراقچی ایران پروتکل الحاقی را پذیرفته است در صورتی که پذیرش پروتکل الحاقی که اجازه به بازرسان برای بازرسی در هر زمان و برای هر مکان می دهد از اختیارات مجلس شورای اسلامی است.

 

نماینده مردم تهران تصریح کرد: تنها توافقی را قبول می‌کنیم که‌ طبق آن همه تحریم‌ها علیه ملت و نظام ایران در روز نخست توافق برداشته شود، تنها توافقی را به رسمیت می‌شناسیم که ‌منطبق با شعار انتخاباتی رییس جمهور مبنی بر چرخش همزمان سانتریفیوژها با چرخش چرخ کارخانه‌ها باشد.

 

وی ادامه داد: ملت ایران تنها توافقی را می‌پذیرند که‌ بر نظارت‌های متعارف و معمول و براساس NPT باشد و حق خارج از عرف را برای دشمن مهیا نسازد.

 

حجت الاسلام رسایی افزود: ما براساس آیه نفی سبیل به استکبار اجازه سلطه بر ایران را نمی‌دهیم، ما اجازه نمی‌دهیم، امروز عده‌ای قداره به دست که دستشان به خون مردم بی‌گناه آلوده شده است به ایران اجازه داشتن چاقویی برای گذراندن چرخ زندگی خود را نمی‌دهند، این ادبیات زورگویی است که ایران همواره در مقابل آن ایستاده است.

 

وی با بیان این مطلب که تحقیق و توسعه فعالیت های صلح آمیز هسته ای حق مسلم ملت ما است، گفت: استقلال کشور امروز در ادامه دادن راه شهید شهریاری ها، علی محمدی ها، احمدی روشن ها و رضایی نژاد ها است./1313/پ201/ج

 

ارسال نظرات