۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۶۴۹۱۶

برگزاری نشست‌های مهدویت و امام خمینی در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نیمه شعبان و سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، نشست‌های تخصصی مهدویت و امام خمینی(ره) در سراسر استان آذربایجان‌شرقی برگزار می شود.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييش شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران با تشریح ویژه برنامه‌های 14 و 15 خرداد اظهار داشت: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام و گرامیداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد با حضور و سخنرانی شخصیت های برجسته کشوری همزمان با سراسر استان در مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.

 


وی با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش بینی شده خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌های زیارتی پیاده، دوچرخه سواری جانبازان روشندل و ده ها هزار نفر از اقشار مختلف مردم و پیروان ولایت و امامت به مرقد شریف حضرت امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های عظیم این روزهای بزرگ است.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، نقاشی، محافل انس با قرآن و جلسات شعر و ادب، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نشست‌ها و میزگردها و همایش های سیاسی، برپایی نمایشگاه‌های عکس، نشست‌های هم اندیشی، تهیه بروشور،‌ نرم افزار و کلیپ، مسابقات وبلاگ نویسی، برگزاری ویژه برنامه‌های منتظران حضرت حجت(عج) و عاشقان امام روح الله از برنامه‌های فرهنگی و اجرایی این ایام است.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان آذربایجان شرقی با اشاره به همزمانی سالروز ارتحال امام با جشن اهی نیمه شعبان گفت: برگزاری نشست‌های مهدویت و امام خمینی(ره)، برپایی نمایشگاه آثار حضرت امام خمینی(ره) و صدها برنامه مختلف و متنوع در بزرگداشت این ایام نیز در سراسر استان برگزار می‌شود.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شأن و جایگاه امام راحل در پیروزی ملت ایران علیه مستکبران شرق و غرب اظهار داشت: بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی بایستی در شأن ایشان و به اندازه عظمت وجودی حضرت امام خمینی برگزار شود.

 


حجت الاسلام تقی زاده نهضت اسلامی امام خمینی(ره) را ادامه راه روشن در مسیر اهداف انبیای الهی دانست و گفت: امام دارای شخصیت چند بعدی بودند که استکبارستیزی در کنار ساده زیستی بخشی از شخصیت وجودی آن رهبر فرزانه و فقید بوده است.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان آذربایجان شرقی اخلاص، دین‌مداری، تقوا، خدمت به خلق و توکل به خدا را بخشی از ابعاد بی نظیر شخصیت قرن معاصر دانست و افزود: البته هر قدر هم که بخواهیم، حق این ابرمرد تاریخ را ادا کنیم نمی‌توانیم جز اندکی از دریای وجود مبارک ایشان را درک کنیم چون هم وجود و هم اهداف امام والاست./935/پ202/ب4

ارسال نظرات