۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۲۶۵۰۸۹

جلسه ستاد استانی مرتلین رمضان در بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه ستاد استانی مرتلین رمضان در سالن فرماندهی سپاه امام صادق(ع) بوشهر برگزار شد.
ستاد مرتلين رمضان در بوشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، جلسه ستاد استانی مرتلین رمضان عصر امروز در سالن فرماندهی سپاه امام صادق(ع) بوشهر برگزار شد.
 

نصرالله غزنوی دبیر اجرایی چهارمین دوره طرح ترتیل‌خوانی «نوای ملکوت» بوشهر، در این جلسه گفت: پیشکسوتانی قرآنی به نمایندگی از حافظان و قاریان، صداوسیمای مرکز استان و افراد حقیقی و حقوقی از رکن‌های برگزارکننده این طرح هستند.
 

مشاور ارشد فرمانده سپاه امام صادق(ع) با بیان اینکه استان بوشهر در سه سال گذشته رتبه و جایگاه شایسته‌ای در کشور پیدا کرده، افزود: استان بوشهر به غیر از اینکه جایگاه برتری را کسب کرده، نشانه‌های آن روز به روز در استان بیشتر می‌شود.
 

وی ادامه داد: آن چیزی که موجب شده استان بوشهر در بحث ترتیل خوانی در ماه رمضان رتبه نخست را کسب کند نه تجهیزات و نه اعتبارات بوده، بلکه آن همدلی ایثار و گذشت و شاخصه‌هایی که ائمه اطهار روی آن تأکید دارند، بوده است.
 

دبیر اجرایی چهارمین دوره طرح ترتیل «نوای ملکوت» بوشهر بیان داشت: 220 میلیون تومان برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم برآورده شده و این سفره پهن شده و متعلق به هیچ کسی نیست و هر سازمان یا فردی در حد توان، می‌تواند کمک کند.
 

سید محمد جعفری، داور قرائت و اذان چهارمین دوره طرح ترتیل‌خوانی «نوای ملکوت» در بخش دیگری از این جلسه با بیان اینکه قاریان قرآن در استان هیچ توقعی ندارند، گفت: قاریان قرآن با تمام تلاش، بهترین قرائت را انجام دادند و چیزی هم کم نگذاشتند.
 

عضو شورای قرآن در استان بوشهر با انتقاد از مسؤولان اجرایی اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم باید ارزش‌های قرآن نمایان باشند و جامعه ما نیاز دارد که چهره‌های افتخارآمیز خود را بشناسد./846/پ203/ب4
ارسال نظرات