۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۶۵۲۰۸
رییس شورای هیأت‌های مذهبی بوشهر مطرح کرد؛

بوشهر غرق در شادی و سرور به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هیأت‌های مذهبی شهرستان بوشهر گفت: مردم بوشهر شب گذشته با حضور در جشن های میلاد امام زمان(عج) و مراسم نورافشانی، این شب را تا صبح، احیا گرفتند.
امام زمان
سید ناصر فاطمی، رییس شورای هیأت‌های مذهبی شهرستان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر با بیان اینکه نقاط مختلف مرکز استان بوشهر در سالروز ولادت با سعادت امام زمان(عج) غرق در شادی و سرور است گفت: مردم بوشهر با مولودی خوانی، مدیحه سرایی و سخنرانی  در مساجد شهر بوشهر، میلاد با سعادت امام زمان(عج) را جشن گرفتند.
 
وی افزود: مردم ولایتمدار بوشهر از شامگاه سه‌شنبه با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش شیرینی و شربت در خیابان‌های شهر، میلاد حضرت مهدی موعود(عج) را گرامی داشتند.
 
رییس شورای هیأت‌های مذهبی شهرستان بوشهر ادامه داد: مردم بوشهر شب گذشته با حضور در جشن های میلاد امام زمان(عج) و مراسم نورافشانی، این شب را تا صبح، احیا گرفتند.
 
فاطمی اظهار داشت: همزمان با نیمه شعبان آئین‌های معنوی شامل مراسم سخنرانی، مولودی خوانی، ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و تفریحی در امامزادگان شاخص شهرستان های استان بوشهر برگزار شد.
 
وی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی،برگزاری مسابقه مهدویت و انتظار، برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در مساجد، تشکیل حلقه‌های مهدویت، محفل انس با قرآن، ختم قرآن کریم، سخنرانی، برپایی جشن عمومی، توزیع اقلام فرهنگی در سطح مساجد و تکایا وحسینه ها بخش دیگری از برنامه‌های جشن نیمه شعبان در بوشهر بود.
 
بر اساس این گزارش، دیشب تا پاسی از سپ، خیابان‌های اصلی مرکز استان ساعت‌ها با ازدحام جمعیت روبرو بود به حدی که تردد خودروها و رفت و آمدها به کندی صورت می‌گرفت./846/ت303/ح
ارسال نظرات