۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۲۶۵۴۱۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

نهضت امام خمینی روح آزادی خواهی را در دنیا زنده کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که نهضت عظیم اسلامی با رهبری مدیریت دینی توانست روح آزادی خواهی را در دنیا زنده کند، گفت: امروز بسیاری از کشورهای دنیا با پیروی از اندیشه های ناب امام راحل در مقابل حاکمان زورگوی خود ایستادگی می کنند.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد برگزار شد با تأکید بر تبیین آرمان های انقلاب اسلامی برای نسل جوان، گفت: نسل جوان باید بیشتر با ارزش های انقلابی آشنا شود.

 

وی با بیان این که نهضت عظیم اسلامی با رهبری مدیریت دینی توانست روح آزادی خواهی را در دنیا زنده کند، ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای دنیا با پیروی از اندیشه های ناب امام راحل در مقابل حاکمان زورگوی خود ایستادگی می کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امام راحل با رهبری نهضت عظیم اسلامی و پیروزی آن توانست یک تحول عظیم را در دنیا ایجاد کند، خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر این انقلاب، اما همچنان تأثیر آن انقلاب عظیم در دنیا مشهود است.

 

حجت الاسلام شکریان انقلاب امام راحل را زمینه‌ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) خواند و گفت: وعده خداوند برای ظهور کامل دین زمانی فرا خواهد رسید که وعده‌های انبیای الهی ظهور پیدا کند و معنای حقیقی جهاد، حقیقت، پاکی و صداقت بروز یابد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به زندگی عارفانه، مبارزات سیاسی، دشمن‌ستیزی، مهرورزی و درک فضای سیاسی امام راحل اشاره کرد و متذکر شد: امام(ره) درباره مسایل بسیار دقیق بودند و با درایت و مشورت صحبت می‌کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) توانست نظام اسلامی را در مقابله با طاغوت شاهنشاهی به پیروزی برساند و ما اکنون مدیون ساحت امام راحل هستیم و باید قدردان باشیم، جمهوری اسلامی یادگار ارزشمند انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که این انقلاب با ماهیت دینی و فرهنگی پیروز شد، تصریح کرد: امروز نیز متولیان دینی و فرهنگی جامعه اسلامی رسالت سنگینی در حفظ و حراست آرمان های انقلاب بر عهده دارند.

 

وی ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی را میراث‌دار امام راحل دانست و افزود: امام (ره) متعلق به همه ملت ایران است و همه وظیفه داریم که آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل را پاس بداریم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به دشمن‌شناسی و استکبارستیزی اندیشه‌های امام (ره) اشاره کرد و گفت: خدامحوری و رهایی از سلطه شوم استکبار مهم‌ترین پیام انقلاب امام راحل بود که توانست آزاداندیشان جهان را به خود جذب کند و امروز ما شاهد ظهور انقلاب‌های متعدد در کشورهای جهان هستیم.

 

حجت الاسلام شکریان انقلاب اسلامی را زمینه ساز بیداری اسلامی در دنیا معرفی کرد و با بیان این که امروز انقلاب های منطقه به تأسی از انقلاب ملت ایران شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: ملت های آزادی خواه منطقه مردم کشورمان را الگوی مبارزاتی خود در برابر مستبکران قرار داده اند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات