۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۶۵۶۳۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

همدلی، زیرساخت توسعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان همدلی را زیرساخت توسعه دانست و گفت: توسعه استان نیازمند همدلی است.
شعار سال 94

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان لرستان، ظهر امروز در جلسه ستاد استانی پیگیری تحقق شعار سال گفت: همدلی زیرساخت توسعه است.

 

وی با تأکید بر همدلی دستگاه ها در راستای توسعه استان افزود: نبود همدلی اثرات منفی را در همه بخش‌ها خواهد داشت.

 

روشنی خاطرنشان کرد: فعالیت در راستای تحقق شعار سال نباید منحصر به برگزاری همایش و یا جلساتی با حضور افرادی خاص باشد.

 

وی با بیان این که حوزه و دانشگاه در راستای تحقق شعار سال نقش بسزایی دارند، اظهار داشت: در این نهادها باید بیشتر به بحث همدلی و همزبانی پرداخته شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان مشارکت آحاد مردم، طلاب، دانشجویان و دانشآموزان در راستای تحقق شعار سال امری ضروری دانست.

 

وی با اشاره به این که دانشگاه ظرفیت خوبی در راستای تحقق شعار سال هستند، بیان داشت: دانشگاه نهادی با نیروی جوان و عرصه علمی است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: دانشگاه ها با توجه به بودجه پژوهشی که در اختیار دارند، می‌توانند به انجام پژوهش‌هایی در رابطه با راه‌های تحقق همدلی و همزبانی اقدام کنند.

 

رسانه ها در مدیریت همدلی و همزبانی بین دولت و ملت نقش بسزایی دارند

روشنی در ادامه با بیان نقش اثرگذار رسانه ها در جهت تحقق شعار سال یادآور شد: رسانه ها در مدیریت همدلی و همزبانی بین مردم و دولت اثرگذار هستند.

 

وی با اشاره به همکاری 24 دستگاه فرهنگی با ستاد پیگیری شعار سال عنوان داشت: برای پیگیری تحقق شعار سال ضروری است در هر دستگاه یک ستاد تشکیل شود./9459/پ203/ب4

ارسال نظرات