۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۲۶۵۶۹۳
در قم؛

دومین نشست تخصصی ماهواره و تربیت برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دومین نشست تخصصی از سری نشست‌های تخصصی ماهواره و تربیت با رویکرد آگاهی بخشی با عنوان خانواده و تربیت از سوی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) قم برگزار می‌شود.
ماهواره و تربيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین نشست تخصصی از سری نشست‌های تخصصی ماهواره و تربیت با رویکرد آگاهی بخشی با عنوان خانواده و تربیت توسط پژوهشکده باقرالعلوم(ع) برگزار می‌شود.

 

در نشست اول به تحلیل و بررسی  کلیت شبکه‌های ماهواره‌ای در ابعاد مختلف تربیتی، فرهنگی، سیاسی پرداخته شد.

 

در نشست دوم نیز به موضوعاتی مثل: ماهواره و نقش آسیبی آن در بنیان خانواده‌ها، ماهواره و آسیب‌شناسی اخلاقی روابط همسران، ماهواره و نقش آسیبی آن در روابط جنسی، ماهواره و  نقش آسیبی روابط متقابل والدین با فرزندان اشاره می‌شود.

 

همچنین به موضوع  ماهواره و تاثیرات آن بر حقوق و تکالیف متقابل والدین با فرزندان (عاطفی، حقوقی، قانونی، اخلاقی و تربیتی)، ماهواره و سلامت روانی خانواده ها، ماهواره و تاثیرات آن بر اقتصاد خانوادها، ماهواره، ازدواج و طلاق، ماهواره و اوقات فراغت خانواده‌ها، ماهواره، خانواده و تولید نسل، ماهواره و جایگاه زنان در اجتماع با ارائه راهکار پرداخته خواهد شد.

 

گفتنی است دکتر شفیعی از مرکز پژوهش‌های دفتر صداوسیما در نشست تخصصی ماهواره و تربیت به‌عنوان کارشناس و سخنران حضور دارد.

 

قابل‌ذکر است این نشست 10 صبح چهار‌شنبه 20 خردادماه در سالن همایش‌های پژوهشکده باقرالعلوم(ع) به نشانی قم ـ بلوار نیایش ـ‌جنب مصلی قدس برگزار می‌شود.  

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 37740369 داخلی 135 تماس بگیرند./1325/ت303/ی 

ارسال نظرات