۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۶۵۹۳۸
مدیر مدرسه علمیه الزهرا پلدختر مطرح کرد؛

کمبود بودجه مشکل مدرسه علمیه پلدختر

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) در پلدختر گفت: به دلیل کمبود بودجه در این مدرسه علمیه برای اجرای بسیاری از برنامه های فرهنگی با مشکل روبرو می شویم.
مدارس علميه خواهران

اعظم آزادبخت، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: هرسال در بحث فرهنگی با کمبود بودجه مواجه هستیم.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی پژوهشی در ایام سال افزود: کلاس های اخلاق، کارگاه های دینی، پژوهشی و آموزشی و کارگاه های پایان نامه نویسی ویژه طلاب پایه پنج برگزار می شود.

 

آزادبخت در ادامه کمبود بودجه در اجرای برنامه های فرهنگی را مشکل این مدرسه علمیه بیان کرد و عنوان داشت: در راستای برگزاری کلاس های اخلاق نیز حضور استاد در مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از دیگر مشکلات ما است.    

 

وی یادآور شد: در جهت ایجاد انگیزه بین طلاب پایه اول نیز کلاس هایی به صورت هفتگی برگزار می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) با بیان این که طلاب پایه اول از حال و هوای دبیرستان فاصله نگرفته اند، عنوان داشت: با توجه به آسیب شناسی هایی که صورت می گیرد، این دوره های اخلاق و کارگاه های آموزشی ویژه طلاب پایه اول برگزار می شود.

 

وی آشنایی طلاب با فضای آموزشی حوزه علمیه، ایجاد و تقویت انگیزه بین طلاب پایه اول را هدف برگزاری دوره های آموزشی دانست.  

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) یادآور شد: افزون بر این دوره های آموزشی که در مدرسه علمیه برگزار می شود، هرسال طلاب پایه اول در راستای تقویت و ایجاد انگیزه در مسیر طلبگی و آشنایی با وظایف و اهداف خویش، برای شرکت در طرح طلیعه حضور به قم اعزام می شوند.

 

آزادبخت خاطرنشان کرد: 120 طلبه خواهر در پنج پایه، مشغول تحصیل در مدرسه علیمه الزهرا(س) پلدختر هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر تصریح کرد: خواهران طلبه سطح دو را در این مدرسه علمیه می گذرانند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که هر سال در راستای پذیرش طلاب جدیدالورود، دو برابر ظرفیت پذیرش اعلام می شود، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید، 30 نفر پذیرش می شود.

 

آزادبخت در پایان بیان داشت: 12 استاد بومی و غیر بومی که ساکن شهرستان پلدختر هستند، در مدرسه علمیه الزهرا(س) این شهرستان فعالیت می کنند./9459/ت302ب4

ارسال نظرات