۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۲۶۶۲۴۱
آیت‌الله عالمی:

فرهنگ شهادت، موجب واهمه دشمنان از نظام اسلامی شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: فرهنگ شهادت موجب واهمه دشمنان از این مرز و بوم و رهبری شده و این عزت بزرگی است که شهدا برای ملت به ارمغان آورده اند.
آيت الله عالمي، نماينده ولي فقيه در جهاد کشاورزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیت الله حسن عالمی، نماینده  ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی امروز در مراسم یادواره هفتاد و دو شهید سنگر ساز بی سنگر که در حسینیه اعظم ارومیه برگزار شد با اشاره به مقام بزرگ شهیدان گفت: در این همایش ها باید جمع شویم و درباره اوصاف و مقام و کمال شهیدان سخن بیاوریم و از چنین معارفی استفاده کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه فرهنگ و مدیریت جهادی می تواند آثار و برکاتی را برای مردم و کشور و همچنین اسلام داشته باشد افزود: هفتاد و دو شهید جان بر کف جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و سه هزار و صد شهید در سطح کشور جزء برکات این نهاد به اسلام و انقلاب هستند.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ روستا، مزرعه و محل تولید دامی در سطح کشور وجود ندارد که از خدمات این خادمان جهاد کشاورزی بهرمند نشده باشند و این خدمت بزرگی برای کشور است، خاطر نشان کرد: تمامی خدمات جهاد کشاورزی ریشه در کار مبارک حضرت امام خمینی(ره) دارد.

 

آیت الله عالمی به پیام امام خمینی(ره) در تاسیس جهاد سازندگی به جهادگران سازندگی اشاره کرد و افزود: پیام تاسیس جهاد سازندگی استواری پایه های اسلام ناب محمدی است.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت کشاورزی با توصیه به همکاران خود در جهاد کشاورزی، افزود: همچنان کمر خدمت به مردم و آبادانی کشور را داشته باشید و برای عزت کشور اسلامی تلاش کنید.

 

فرهنگ شهادت موجب واهمه دشمنان شده است

 

نماینده ولی فقیه در وزارت کشاورزی با تصریح بر اینکه همه امت مخاطب پیام امام(ره) در تاسیس جهاد سازندگی بودند گفت: باید همه با هم در هر کجای کشور که در تولید بهینه از منابع آب و خاک کشور استفاده می کنیم در آرمان امام (ره) نقش داشته باشیم که این منجر به استقلال کشور می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همایش فرهنگ شهادت، جهاد، کار و تلاش بهترین ابزار برای رساندن این پیام به نسل های آینده هست.

 

آیت الله عالمی در پایان به فضیلت مقام شهید اشاره کرد و افزود: فرهنگ شهادت موجب واهمه دشمنان از این مرز و بوم و رهبری شده و این عزت بزرگی است که شهدا برای این ملت به ارمغان آورده اند./1301/پ202/ب4

ارسال نظرات