۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۲۶۶۵۳۴
فرمانده سپاه عاشورا:

اقتدار نظام مرهون رهبری داهیانه ولی فقیه است

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان گفت: اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه‌ای و خون پاک شهدا است.
سردار غلام عسگر کريميان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی صبح امروز در نشست شورای فرماندهان شهرستان های جنوب استان آذربایجان شرقی که در سپاه ناحیه مراغه برگزار شد، اظهار داشت: قدرشناسی از نعمت بزرگ ولایت فقیه، تنها با تبعیت از رهنمودهای ایشان محقق می شود.


وی با تأکید بر این‌که اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه‌ای و خون پاک شهداست، تصریح کرد: امروز لبه تیز هجمه رسانه‌ای و تبلیغی دشمنان نظام متوجه ولایت فقیه است، حفظ و حراست از حریم ولایت جزو وظایف ذاتی سپاه پاسداران محسوب می شود.


کریمیان با بیان این‎که دشمنان اسلام در عرصه جنگ نرم اعتقادات دینی نسل جدید انقلاب و جوانان راه هدف قرار داده‌اند، گفت: تنها با بهره‌مندی و عمل به رهنمودهای رهبری خواهیم توانست در مقابل جنگ نرم دشمنان ایستادگی کرده و با وجود آموزه های عالی قرآنی و اسلامی موضعی تهاجمی داشته باشیم.


فرمانده سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که حفظ انسجام ملی و وحدت در کنار تقویت ایمان راسخ، معنویت و ولایت‌مداری بهترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمن است، تصریح کرد: ایجاد انحراف در فرهنگ و اندیشه های متعالی امام خمینی(ره) نیز در قالب جنگ نرم از سوی رسانه‌های وابسته به غرب دنبال می شود.


وی افزود: قبح‌زدایی از منکرات و ناهنجاری‌های فرهنگی، ترویج بی تفاوتی در برابر ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی، تطهیر چهره استکبار و نظام طاغوت، تضعیف نهادهای انقلابی، حمایت از جریان های معاند و تلاش برای منزوی کردن کشورمان از دیگر توطئه های نرم دشمنان است.


کریمیان ضمن هشدار نسبت به ترویج افکار سکولاری در سطوح مختلف اجتماعی گفت: احیای اندیشه غلط و باطل سکولاریسم از جمله توطئه های شوم دشمنان برای هدف قرار دادن ارزش های اسلامی و انقلابی است، همه باید در این خصوص هوشیار باشند.


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که ضربه به مقاومت و بسیج مردمی کشورهای اسلامی نیز با گسترش دامنه جنگ نرم پیگیری می شود، افزود: دیگر ملت های مسلمان نیز با الگو برداری از بسیج، برای ایستادگی و مبارزه با نظام سلطه آماده هستند، می توان گفت یکی از مهم‌ترین پیامدهای بسیج، انتقال پیام انقلاب اسلامی و فرهنگ اصیل آن در بین ملت های جهان بوده است./935/پ203/ب4

ارسال نظرات