۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۲۶۶۷۱۴
استاد حوزه و دانشگاه:

حل مشکلات کشور نیازمند همدلی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که حل مشکلات کشور نیازمند همدلی دولت و ملت است، خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب برای حل مشکلات کشور ابتدا نگاه به مردم دارند که باید از این ظرفیت والا به درستی استفاده شود.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امشب در همایش همدلی و همزبانی که در آستانه ماه مبارک رمضان در روستای مهدیخیل از توابع بخش دشت سر آمل برگزار شد با بیان این که در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی قرار داریم، گفت: رهبری معظم انقلاب با توجه به مسائل روز کشور هر سال شعاری را انتخاب می کنند که باید در راستای تحقق آن گام برداریم.


امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که به صورت عملی برای تحقق شعار سال کاری صورت نمی گیرد، بیان داشت: رهبری نقشه راه تحقق اقتصاد مقاومتی را به مسوولان می دهند که باید در این عرصه قدم های شایسته ای برداشته شود.


وی با اشاره به این که یکی از ظرفیت های ارزشمند نظام اسلامی حضور مردم است، تصریح کرد: مسوولان باید تلاش کنند تا خود را به ملت عرضه کرده و در راستای خدمت رسانی شایسته به آنان گام بردارند.


حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که حل مشکلات کشور نیازمند همدلی دولت و ملت است، خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب برای حل مشکلات کشور ابتدا نگاه به مردم دارند که باید از این ظرفیت والا به درستی استفاده شود.


استاد حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: امروز در نظام اسلامی با همدلی و همفکری شعار ما می توانیم را محقق کردیم و اگر دل ها به هم نزدیک نباشد کاری صورت نگرفته که باید کینه ها را از هم دور کنیم.


امام جمعه دابو و دشت سر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ماه شعبان با تمام زیبایی ها در حال گذر بوده و ماه رمضان را در پیش داریم، گفت: رسالت مهم تبلیغ در این ایام وجود دارد که باید از ظرفیت های ارزشمند ماه مبارک رمضان استفاده شود.


وی با اشاره به این که هر جایی سخن از خداوند متعال باشد سبب عزت و صلابت می شود، بیان داشت: هر منطقه ای که در راستای ترویج افکار دینی و اسلام ناب محمدی قدم بردارد می تواند به تعالی برسد.


استاد حوزه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فیوضات معنوی بسیاری دارد که باید از آن بهره گیری کنیم تا زندگی خود را رونق داده و در مسیر سعادت و رستگاری گام برداریم.


حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، گفت: دشمنان همواره به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند که برنامه های ماهواره ای آسیب های بسیاری در جامعه داشته و اثرات شومی دارد که همگان باید مراقب باشند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات