۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۲۶۶۷۳۱
رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی مطرح کرد؛

نامحرم دانستن ملت و مجلس اشتباه راهبردی دولت

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی با تاکید بر این که نامحرم دانستن ملت از اشتباهات راهبردی تیم مذاکره کننده بود، گفت: بزرگ ترین اشتباه راهبردی و استراتژیکی دولت این بود که تاکنون ملت و مجلس از جزییات مذاکرات هسته ای اطلاعی ندارند.
حجت الاسلام حسين جلالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین جلالی، رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی،  در تجمع مردمی« اجازه نمی دهیم» که در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که به برکت شهید تهرانی مقدم و تدابیر رهبری معظم انقلاب از نظر موشکی قدرت برتر منطقه و چهارم در دنیا هستیم، گفت: بازرسی به معنای سردرآوردن از رمز و راز فعالیت های موشکی ما است که باید مراقب باشیم.


استاد حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: اگر امروز در مرزهای خودمان نمی جنگیم به سبب این است که ایران اسلامی مرزهای خود را صدها کیلومتر جلوبرده و اگر این کار را نکنیم داعش به خانه ما می آید.


وی با اشاره به این که ملتی موفق است که بتواند صدها کیلومتر جلوتر از مرزهای خود بجنگد، خاطرنشان کرد: کمک به کشورهای منطقه برای امنیت خود ما است که امنیت ملی را تقویت می کند.


حجت الاسلام جلالی، ادامه داد: در امور هسته ای ما را آسیب زدند و به دنبال آسیب زدن به امور موشکی و مقاومت ما هستند که می خواهند این ها را بگیرند.


رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی با تاکید بر این که نامحرم دانستن ملت از اشتباهات راهبردی تیم مذاکره کننده بود، گفت: بزرگ ترین اشتباه راهبردی و استراتژیکی دولت این بود که تاکنون ملت و مجلس از جزییات مذاکرات هسته ای اطلاعی ندارند.


وی، ادامه داد: آمریکا، انگلستان، رژیم صهیونیستی و عربستان از مذاکرات خبر دارند ولی ملت و مجلس ما از جزییات مذاکرات هسته ای اطلاعی در دست ندارند.


استاد حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: ما خواهان تأمین امنیت دفاعی و ملی هستیم که امروز امنیت ما آسیب دیده و اجازه بازرسی به بیگانگان نمی دهیم که مراکز و پادگان های نظامی و صنایع موشکی و تسلیحاتی ناموس کشور و ملت است.


حجت الاسلام جلالی با بیان این که اجازه دست درازی بیگانگان به مراکز نظامی و صنایع تسلیحاتی خود را نمی دهیم، افزود: باید کلام مقام معظم رهبری را فصل الخطاب خود قرار داده و بیگانگان را به این مراکز راه ندهیم که آن ها به دنبال اهداف و منافع خود هستند.


رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی، خاطرنشان کرد: خواستار این هستیم تا در روز امضای توافق نامه همه تحریم ها یکجا و همزمان برداشته شود./1314/پ202/ش

ارسال نظرات