۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۶۶۷۷۸
آیت الله نمازی:

تیم مذاکره کننده ایران از ماجراجویی های طرف مقابل واهمه نداشته باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان از تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران خواست در قبال ماجراجویی ها و زورگویی های طرف مقابل هیچ واهمه ای نداشته باشند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای بقیه الله الاعظم کاشان با اشاره به ادامه مذاکرات هسته ای ایران، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مجاهدانه و صبورانه تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران گفت: در مذاکرات هسته ای نصرت الهی و حمایت های ملت ایران را به دنبال دارید و پیروزی و نصرت خدا همیشه از آن مردان و مجاهدان خدا است.

 

حمله به شهرهای مکه و مدینه توطئه جدید آمریکا و آل سعود علیه مردم یمن است

وی در ادامه با اشاره به توطئه جدید آمریکا و آل سعود علیه ملت مظلوم یمن و انصارالله یمن گفت: آل سعود و آمریکا در توطئه جدید بر علیه ملت مسلمان یمن، حمله به شهرهای مکه و مدینه را در دستور کار خود قرار داده اند تا ملت یمن را به عنوان متجاوز معرفی کنند.   

 

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به اصابت موشک حزب الله وکشته شدن فرمانده نیروی هوایی ارتش آل سعود گفت: هرچند خبرگزاری های عربستان مرگ فرمانده نیروی هوایی ارتش آل سعود را سکته اعلام کرده اند، اما سکته و یا کشته شدن این فرمانده نیروی هوایی آل سعود، با تیرهای غیبی حزب الله لبنان برای حزب الله لبنان پیروزی مهمی است.

 

به گفته وی، ارتش یمن و نیروهای بسیج مردمی طی روزهای اخیر دو  پایگاه و پادگان مهم نظامی آل سعود، پادگان عین الحاره و پادگان ملحمه را موشک باران کردند.  

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به نگرانی کشورهای غربی از اختلافات درونی و متلاشی شدن خاندان آل سعود گفت: اختلافات بین خانواده آل سعود و شاهزادگان و پیرمردهای آنها سبب شده است تا تعدادی از شاهزاده های آل سعود عربستان را به سوی انگلستان و فرانسه ترک کنند.  

 

تروریست های داعش شیعیان را خطرناک تر از یهودیان اعلام کرده اند

آیت الله نمازی گفت: داعش در شبکه های اجتماعی در پیامی شیعیان را مشرک و مرتد و آنها را خطرناک تر از یهودیان اعلام کرده و تهدید کرده اند شیعیان در هرکجا که باشند به قتل خواهند رسید.

 

به گفته وی، امروز داعش زیر بلیط و حمایت و پشتیانی های صهیونیست ها، مسلمانان را قتل عام می کند و شیعیان را خطرناک تر از صهیونیست ها دانسته است.

 

نماینده ولی فقیه درکاشان همچنین با اشار به ملاقات های پنهانی مقامات سعودی با برخی از مقامات اسرائیلی و صهیونیستی برای توطئه بر علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: اخیرا برخی از منابع امنیتی فاش کرده اند رابطه مخفیانه سیاسی و اقتصادی آل سعود با صهیونیست ها از 50 سال قبل آغاز شده است و ادامه دارد.

 

انتخابات اخیر ترکیه سیلی محکم ملت ترکیه به اردوغان بود

آیت الله نمازی در ادامه نتایج اخیر انتخابات در ترکیه و شکست رجب طیب اردوغان را به عنوان یک زلزله سیاسی در ترکیه نام برد و افزود: چرخش 180 درجه ای رجب طیب اردوغان ضد صهیونیست و حامی مردم فلسطین به تبدیل شدن مهره اسرائیل و آمریکا در منطقه و موضع گیری او علیه اسلام و انقلاب اسلامی و تبدیل ترکیه به پایگاه  آموزش پشتیبانی سلاح ها و امکانات تروریست های داعش سبب شد تا در انتخابات اخیر ترکیه سیلی محمکی از مردم  این کشور دریافت کند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رجب طیب اردوغان در انتخابات اخیر برای تصاحب 500 کرسی مجلس ترکیه، سیلی محکم و مهمی را از ملت بیدار و هوشیار ترکیه دریافت کرد.

 

بهترین کارها و سخت ترین کارها، روزه گرفتن در گرما است

نماینده ولی فقیه در ادامه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: بهترین و افضل ترین روزها، روزه گرفتن در روزهای  طولانی گرم و طاقت فرسای تابستان در مناطق گرم کویری است، از این رو از امام معصوم روایت است، بهترین کارها و سخت ترین کارها، روزه گرفتن در گرمای روزهای طولانی تابستان است.

 

آیت الله نمازی، روزه گرفتن در روزهای کوتاه و خنک زمستان را هنر ندانست و گفت: هنر و همت بلند، روزه گرفتن در روزهای گرم و طولانی تابستان است، از این رو امام صادق می فرماید هرکس یک روز در هوای گرم تابستان روزه بگیرد و تشنگی بر او غلبه کند خداوند هزار فرشته را مأمور می کند صورت او را نوازش کنند تا هنگام افطار فرا رسد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه روزه افرادی که پزشک آنها را از روزه گرفتن منع کرده است را باطل دانست و افزود: برخی از مردان و زنان متدین که نسبت به نماز و روزه خود تعصب دارند و سال ها روزه گرفته اند با این که دکتر آنها را از روزه گرفتن منع کرده است اما همچنان به روزه گرفتن خود ادامه می دهند.

 

آیت الله نمازی گفت: افرادی که از روزه گرفتن منع شده اند نباید به دلیل تعصبی که دارند از خدا جلوتر حرکت کنند چون همان خدایی که روزه گرفتن را واجب کرده است در زمان بیماری روزه گرفتن را منع کرده است./1307/پ201/ب4

ارسال نظرات