۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۲۶۷۳۰۷
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر:

روحیه ایثارگری و بردباری والدین شهدا برگرفته از فرهنگ عاشورا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: روحیه ایثارگری و بردباری والدین شهدا برگرفته از فرهنگ عاشورایی و حسینی است.
حجت‌الاسلام ابراهيم تشکري مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر عصر امروز در دیدار با خانواده شهید نوروزی گفت: کار بزرگ شهدا برگرفته از تربیت اسلامی و پرورش دینی مکتب پدران و مادران آنان است.


وی خانواده های معظم شهدا را چراغ راه هدایت مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و افزود: امروزه امنیت و رفاه عمومی به واسطه همین رشادت ها و جان فشانی های شهدای عزیز و ایثارگران سرافراز میهن عزیزمان است که می بایست با تمام توان و امکانات موجود در راه خدمت رسانی به این قشر محترم تلاش وافر شود.


حجت‌الاسلام تشکری صبر و ایثار خانواده های معظم شهدا را نیز مورد تجلیل قرار داد و بیان کرد: این روحیه ایثارگری و بردباری شما والدین شهدا برگرفته از فرهنگ عاشورایی و حسینی است که با اطمینان قلبی به این درجه رسیده اید.


در این دیدار قاسم نژاد رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان گزارشی از وضعیت والدین محترم شهید نوروزی بیان کرد و مدیر کل از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات فراروی آنان قرار گرفت.


همچنین خانواده شهید نوروزی ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام تشکری با بیان خاطراتی از نحوه به شهادت رسیدن فرزندشان سخن گفتند.

 

به گزارش رسا، در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدایایی از سوی حجت الاسلام تشکری به والدین شهید نوروزی اهدا شد./846/پ203/ب4

ارسال نظرات