۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۶۷۴۵۶
عضو شورای اسلامی شهر مشهد:

عاقبت امید به دشمن عقب نشینی از عزت و ارزش ها است

خبرگزاری رسا ـ موحدی با اشاره به آیه شریفه «وَ لَن تَرضی عَنکَ الیَهود و لا النَّصاری حَتی تَتَّبِع مِلتَهم»، گفت: این حکم نشان می دهد دشمن تا زمانی که ما دست از اعتقاد خود به ارزش ها و عزت و شرفمان برنداریم، با ما مصالحه نخواهد کرد.
خليل موحدي

خلیل موحدی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در حاشیه تجمع مردم مشهد در حمایت از مردم مظلوم یمن با عنوان «یمن تنها نمی ماند» که در مهدیه این شهر برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: متأسفانه توفیقات اندک دولتمردان کشور در اجرای سیاست های اقتصادی و افق های اقتصاد مقاومتی کار را به جایی رسانده است که برخی حتی آب خوردن ما را هم منوط به اجازه دشمن می دانند.

 

وی افزود: این افراد امید دارند که توافق با غرب، مشکلات و کمبودهایی را که قادر به حل آن نیستند،‌ رفع کند اما واقعیت پنهان نمی ماند و ملت به زودی خواهد فهمید که توافق و سازش سرانجامی نخواهد داشت و توفیق و سربلندی درهمه زمینه های اقتصادی، سیاسی و علمی وابسته به پشتکار و اراده خود ملت است.

 

موحدی تصریح کرد: این گونه اظهارات، ضربات مهلکی به روند مذاکرات، وارد و دشمن را در چنگ اندازی خود به حقوق ملت ایران تشویق می کند و از سوی دیگر بنیه تیم مذاکره کننده ایرانی را نیز تحلیل می برد؛ چرا که دشمن فکر می کند تحریم های ظالمانه اش مؤثر بوده و ما بسیار محتاج  توافق با او هستیم.

 

معاون فرهنگی سابق لشکر پنج نصر خاطرنشان کرد: قرآن کریم عاقبت امید داشتن به دشمن را مشخص کرده و می فرماید: «وَلَن تَرضی عَنکَ الیَهود و لا النَّصاری حَتی تَتَّبِع مِلتَهم؛ تا زمانی که دست از ایمان خود برندارید، آن ها از شما راضی نخواهند شد».

 

وی ادامه داد: این حکم نشان می دهد دشمن تا زمانی که ما دست از اعتقاد خود به ارزش ها و عزت و شرفمان برنداریم، با ما مصالحه نخواهد کرد؛ دشمن دروغگویی که دستش تا مرفق به خون ملت های مظلوم آغشته است و به کشور ما هم بارها و بارها خیانت کرده است، هیچ گاه مورد اطمینان نخواهد بود./930/ت302/ب5

 

ارسال نظرات