۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۲۶۷۴۶۱
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

باور نداشتن به ظرفیت های داخلی سبب ضعف برخی مسؤولان در برابر غرب شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان این که مسؤولان باید به ظرفیت ها و دستارودهای کشور و انقلاب باور داشته باشند، گفت: متأسفانه برخی از مسؤولان هنوز به این باور نرسیده اند؛ در بین مسؤولان خود کم بینی وجود داشته و آن ها خود را در مقابل دشمن ضعیف می بینند و می خواهند این ضعف را با روی آوردن به دشمن برطرف کنند.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اجازه بازرسی از مراکز نظامی داده نمی شود، گفت: اصرار برخی مسؤولان مبنی بر این که بازرسی ها مدیریت شده است و مشکلی ایجاد نمی کند خود کم بینی به شمار می رود.


وی افزود: مسؤولان باید به ظرفیت ها و دستارودهای کشور و انقلاب باور داشته باشند، متأسفانه برخی از مسؤولان هنوز به این باور نرسیده اند؛ در بین مسؤولان خود کم بینی وجود داشته و آنها خود را در مقابل دشمن ضعیف می بینند و می خواهند این ضعف را با روی آوردن به دشمن برطرف کنند.


امام جمعه شهرکرد با بیان این که مشکلات را باید با تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های داخلی حل کرد، اظهار داشت: توانمندی ها و سرمایه های ایران مسأله خیالی نبوده بلکه حقیقت دارد، اگر به این سرمایه ها بها داده شود به فضل خداوند می توان بر مشکلات چیره شد.


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به تمام معنا به سرمایه ها و ظرفیت های کشور باور دارند، از همین رو همگان را به اجرای اقتصاد مقاومتی توصیه می کنند و می فرمایند که کلید حل مشکلات در داخل است.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به تلاش دشمن و برخی از کشورهای مزدور منطقه برای کشاندن جنگ های نیابتی به مرزهای ایران ابراز داشت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند پاسخ ایران به هرگونه شیطنتی قاطع خواهد بود.


وی عنوان کرد: به لطف خداوند جمهوری اسلامی ایران رهبری دارد که تمام سخنان و افعالش بر اساس حکمت و درایت است، ایشان با درایت تمام مسائل را رصد کرده و در مواقع مورد نیاز تذکرات لازم را به دشمنان انقلاب می دهند، رهبر معظم انقلاب مسائل کشور و جهان را با مردم در میان می گذارند.


نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این که رهبر انقلاب با صراحت می فرمایند که پاسخ به شیطنت ها قاطع خواهد بود به این دلیل است که ایشان نسبت به توانایی ها و حضور در صحنه جامعه و نیروهای مسلح باور دارند.


وی اضافه کرد: دشمن باید بداند که مردم ایران مقاومت را به جهان اسلام تسری دادند، جمهوری اسلامی ایران ام القرای بیداری و مقاومت اسلامی است؛ جایی که خود ام القرا باشد به یقین در برابر تهدیدهای توخالی دشمن کوتاه نمی آید.


امام جمعه شهرکرد با بیان این که ملت ایران در عرصه های گوناگون همانند هشت سال دفاع مقدس امتحان خود را پس داده است، گفت: تهدیدهای دشمن جاهلانه و توخالی است اما در عین حال باید هوشیار و بیدار بود./1323/ت302/ج

ارسال نظرات