۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۶۷۸۲۸
در کرمان؛

نشست تخصصی نقش رسانه در اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج رسانه سپاه ثارالله کرمان گفت: نخستین نشست تخصصی نقش رسانه در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی اول تیرماه در کرمان برگزار می‌شود.
بسيج رسانه

سیدابراهیم یزدی مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، راجع به برگزاری نشست تخصصی نقش رسانه در اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: نخستین نشست تخصصی نقش رسانه در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی دوشنبه اول تیرماه مصادف با پنجم ماه مبارک رمضان در محل تالار حدیث و قرآن ثارالله واقع در بلوار شهید عباسپور برگزار می‌شود.

 

وی گفت: ترویج فرهنگ بهره‌گیری از اقتصاد مقاومتی که طی سال‌های اخیر از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به مسؤولان و آحاد جامعه گوشزد شده، بستر مناسبی برای سالم و صحیح استفاده کردن از منابع موجود در کشور است.

 

مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان افزود: رعایت اصل صرفه‌جویی و درست استفاده کردن از منابع غنی که از سوی خداوند متعال به ما ارزانی شده در هر زمانی ضروری است و سبب می‌شود که ما بتوانیم مدیریت زندگی خود را تنظیم کرده و از اسراف جلوگیری کنیم.

 

یزدی عنوان کرد: آن چه که ضرورت آن کاملا مشهود است و رسانه‌ها باید بیشتر به این موضوع توجه کنند، ترویج این فرهنگ است و با برنامه‌ریزی مدون و انعکاس مکرر آن، جامعه را به رعایت بهره‌گیری از اقتصاد مقاومتی که هم درست مصرف کردن و هم ایجاد فضاهای مناسب شغلی اعم از کوچک و بزرگ است، سوق دهیم.

 

وی بیان داشت: نگاه بی‌اثر ما به بیرون از مرزها راه به جایی نبرده و می‌طلبد مسؤولان و دست‌اندرکاران به گفته رهبر معظم انقلاب توجه کرده و از توان و ظرفیت داخلی به نحو مطلوب بهره‌گیری و اقتدار و انضباط ملی خود را به جهانیان نشان دهند.

 

مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در این نشست تخصصی جمعی از صاحب‌نظران اقتصاد مقاومتی حضور داشته و راه‌های چگونگی اجرایی کردن آن مورد بحث قرار می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه این نشست با همکاری سازمان بسیج سازندگی برگزار می‌شود از بسیجیان رسانه‌ای شهر کرمان خواست در این نشست فعالانه حضور یابند./9703/ت302/ب4

ارسال نظرات