۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۶۷۸۵۷
معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمانشاه:

دوره تکمیلی بسیج ویژه طلاب و روحانیان استان کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب حوزه کرمانشاه از برگزاری دوره تکمیلی بسیج خبر داد و گفت: جهت افزایش آمادگی طلاب و روحانیان دوره تکمیلی بسیج برگزار می شود.
آموزش نظامي

حجت الاسلام حبیب باقری معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری دوره تکمیلی بسیج ویژه طلاب و روحانیان خبر داد و عنوان داشت: این دوره جهت افزایش آمادگی طلاب با همکاری سپاه پاسداران برگزار می شود.


حجت الاسلام باقری با اشاره به مدت برگزاری این دوره بیان داشت: این دوره به مدت 45 روز و برای اساتید، طلاب و روحانیانی که دارای سابقه تبلیغی و فرهنگی هستند برگزار می شود.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: از جمله کلاس های برگزار شده در این دوره شامل بصیرت افزایی، سیاسی و نظامی، عقیدتی و احکام است.


معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمانشاه زمان برگزاری این دوره را بعد از ماه مبارک رمضان اعلام و ابراز کرد: این دوره که یکی دیگر از ضروریات طلاب و روحانیان است، با همکاری بسیج طلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.


حجت الاسلام باقری در پایان به لزوم یادگیری آموزش های نظامی برای طلاب و روحانیان تأکید کرد و گفت: با توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب در راستای آگاهی و یادگیری روحانیان در تمام زمینه ها، طلاب در کنار امر تبلیغ باید آموزش های نظامی را فرا گیرند، چرا که بسیاری از شهدا که در مقابل دشمنان اسلام در جبهه های نبرد ایستادگی کردند از جامعه روحانیت بودند./857/ت303/ب4

ارسال نظرات