۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۲۶۷۹۶۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهر ری خبر داد؛

آمادگی مساجد و حسینیه‌های شهر ری برای استقبال از ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهر ری گفت: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان قرار داریم، کلیه مساجد و حسینیه‌ها در این ایام غبارروبی شده تا فضای حسینیه‌ها و مساجد برای حضور مؤمنان در ماه مبارک رمضان محیا شود.
حجت الاسلام صادقي کيا

حجت الاسلام ذاکر صادقی‌کیا، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حلول ماه رمضان گفت: طی هماهنگی‌های لازم با مسئولان، هیات امنا و امام جماعات مساجد مراسم تکریم و غبار روبی مساجد در سطح شهرستان ری برگزار شد.

 

وی با اشاره به تکریم خدمت‌گزاران مساجد و نمازگزاران در ماه مبارک رمضان، افزود: با همکاری امور مساجد طرح‌های مختلفی برای تجلیل از افرادی که در برگزاری نماز جماعت فعال هستند برنامه‌ریزی شده تا از خدمت‌گزاران در مساجد، نمازگزاران نمونه، جوانان و نوجوانان حاضر در مسجد تکریم و تجلیل به عمل آید.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری، در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان قرار داریم کلیه مساجد و حسینیه‌ها در این ایام غبارروبی شده تا فضای حسینیه‌ها و مساجد برای حضور مومنان در ماه مبارک رمضان محیا شود.

 

حجت الاسلام صادقی‌کیا در ادامه گفت: جلساتی با شورای هیات مذهبی و کانون مداحان  برگزار کردیم تا در ایام ماه مبارک رمضان به آموزش دوره‌های مختلف قرآن بیشتر اقدام شود.

 

 وی با اشاره به کلاس‌های آموزش قرآن در ایام ماه مبارک رمضان، بیان داشت:  همچنین جلساتی با موسسات قرآنی تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی، برای تشکیل کلاس‌های متعدد آموزش قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار کردیم که بر آورد می‌شود 3 هزار نفر در این کلاس‌های آموزش قرآن شرکت کنند.

 

 رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری  در همین راستا، بیان کرد: با سپری شدن این کلاس‌ها  توسط مربیان قرآن اداره تبلیغات اسلامی و با حضور علاقه‌مندان، برای کلیه شرکت‌کنندگان گواهی نامه دوره آموزش قرآن صادر می‌شود.

 

حجت الاسلام صادقی‌کیا با اشاره همایش مبلغان در این ایام، اظهار داشت: همایش مبلغان و سخنرانی دینی در سطح شهرستان برگزار کردیم تا مبلغان با بیان موضوعاتی که اولویت و اهمیت بیشتری دارند را در جلسات مذهبی ایام رمضان مطرح کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: جلسه‌ای نیز با مسؤولان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد تا هماهنگی‌های لازم برای بهتر برگزار شدن مراسم شب‌های قدر که به صورت زنده از صدا و سیما پخش می‌شود، صورت گیرد./807/ت302/ح

ارسال نظرات