۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۲۶۸۴۶۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ماه رمضان فرصتی ارزشمند برای تقویت معرفت دینی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ماه رمضان فرصت خوبی برای بندگی و عبادت به درگاه خداوند متعال است، تصریح کرد: انسان باید تلاش کند تا از این ماه ارزشمند در راستای تقویت معرفت دینی خود بهره گیری کند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جمع نمازگزاران و روزه داران شهر آمل با گرامی داشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان ماه دعا و نیایش نسبت به پروردگار متعال است که انسان باید بهره کافی از آن داشته باشد.


امام جمعه آمل با بیان این که در ماه مبارک رمضان ما انسان ها مهمان خداوند متعال هستیم، بیان داشت: همه ما دعوت حضرت حق بوده که باید ره توشه ای ارزنده در راستای تعالی و تکامل برای خود فراهم کنیم.


وی با اشاره به این که ظرفیت های ارزشمندی در ماه مبارک رمضان وجود دارد، تصریح کرد: فرصت بهره برداری برای همگان مهیا و آماده است که انسان باید تلاش کند استفاده لازم از آن داشته باشد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود: انسان باید تلاش کند تا از لحظه های نورانی و معنوی ماه مبارک رمضان در مسیر سعادت و رستگاری بهره گرفته و زمینه رضایت حضرت حق را فراهم کند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که ماه رمضان فرصت خوبی برای بندگی و عبادت به درگاه خداوند متعال است، تصریح کرد: انسان باید تلاش کند تا از این ماه ارزشمند در راستای تقویت معرفت دینی خود بهره گیری کند.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که ماه رمضان برکات و ثمرات بسیاری دارد، گفت: انسان می تواند فیوضات معنوی این ماه نورانی را در جان خود نهادینه کرده تا در مسیر خوبی ها قدم بردارد.


وی با اشاره به این که ماه رمضان فرصت خوبی است تا انسان به یاد اقشار ضعیف و مستضعفان باشد، افزود: این ماه زمان گرانقدری است که انسان قدر نعمت های خداوند منان را دانسته و به فکر نیازمندان جامعه باشد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: ماه رمضان زمان شایسته ای برای انس با قرآن کریم و معارف والای آن است که انسان باید از این کتاب نورانی بهره گیری کند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که روزه داری فواید و ثمرات بسیاری برای انسان دارد، گفت: باید تلاش کنیم تا در راستای انجام دستورالعمل ها و فرایض گرانقدر ماه رمضان کوشا بوده و اهتمام ارزنده ای در این راستا داشته باشیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات